iphone 4 video camera discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi hoi ik ben lekker aan het filmen met de 4, maar als ik hem verstuur naar youtube via de phone ziet het er niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 video camera
hoi hoi
ik ben lekker aan het filmen met de 4, maar als ik hem verstuur naar youtube via de phone ziet het er niet uit op youtube, de phone comprmeert volgens mij ook de boel alvorens het te versturen YouTube - Floortje op de eerste iPhone 4 film uit gendt hoe krijg ik de qualiteit hoger en hoe kan ik de films op de pc zetten? ik dacht dat je kan kiezen hoeveel P je wil opnemen maar kan het niet vinden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er klopt duidelijk iets niet hoor; heb je de originele app gebruikt om mee te filmen? Of een app die je hebt aangeschaft? Want apps die je hebt aangeschaft; ik heb nog geen enkel gevonden die in 720P HD wil opnemen, wel in 640x....
Dat is hetgeen jij hebt gedaan want normaal gezien als je dan naar je youtube filmpje kijkt zoals hier daar moet de 720p bijstaan om op te klikken. Jij hebt blijkbaar een fout gemaakt . Laatst gewijzigd door apotheosis; 31-07-10 om 18:46. |
|
|||
|
|||
Download pixelpipe uit de appstore. Als je het daarmee upload op je iphone word het 720p
|
|
|||
|
|||
Citaat:
gewoon de standaard camera gebruikt, maar dit zou toch ook moeten werken? het ziet er niet uit eenmaal upgeload, is er een manier om de films op de pc te krijgen? van itunes krijg ik huilbuien |
|
|||
|
|||
Citaat:
En de eerste minuten duurt het effe je de goede kwaliteit krijgt, dat heeft z'n tijd effe nodig. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb er geen probleem mee nochthans, in je youtube zelf, kan je daar de 720p niet aanstellen (als dat al gaat natuurlijk)? Vind het echt raar en je kan je filmpjes meende ik gewoon op je pc zetten ja, je sluit je iphone aan op je pc en dan klik je op de map van je iphone en dan zie je je uiteraard je filmpjes en foto's staan en zo kan je deze op je pc ook zetten. |
|
|||
|
|||
nee heb ik niet apthesis, ik film gewoon mer de standaard cam waar je ook foto's mee maakt, ik ben geen complete mongool he (een beetje maar)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Uw foto's en filmpjes overzetten op je pc is piece of cake allesins, je sluit je iphone aan en dan verschijnt er eerst zelf zo'n balk waar je zo meteen al naar je foto's kan gaan en dan importeren enz... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nou ik dacht ik houd hem eens overdwars
krijg ik dit gezeur YouTube - Test kan 240 of 360 p kiezen maar geen 720 |
|
|||
|
|||
en als ik de foto's en films sync met itunes krijg ik in de door mij geselkteerde map alleen een klein cache bestandje
|
|
|||
|
|||
Playback Setup
Overview Profile Setup Customize Homepage Playback Setup Email Options Privacy Activity Sharing Mobile Setup Manage Account What's New Welcome to the new Account Page. The Overview provides information and quick access to important areas of your account. The other tabs provide access to account settings that enable you to enter profile information, manage privacy, customize your homepage, and more. {message} Save Changes Video Playback Quality [changed] I have a slow connection. Never play higher-quality video.(dit niet aanvinken). Always choose the best option for me based on my player size. Always play HD when switching to fullscreen (when available) Bij settings in youtube staat bij mij dus dit aangevinkt; Always choose the best option for me based on my player size. Always play HD when switching to fullscreen (when available) ps; je foto's en filmpjes kan je zonder itunes gewoon overzetten naar je pc. Laatst gewijzigd door apotheosis; 31-07-10 om 19:04. |
|
|||
|
|||
had ik al. zie jij hem wel op 720p dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nope.
Dit is hetgeen ik heb gefilmd met de iphone 4 in HD en dan zie je onderaan meteen je erop kan klikken. YouTube - Ploegvoorstelling AAGENT 2010 mee den eddy w. |
|
|||
|
|||
hey is eddy wally weer bijgekomen?
maar raar dat ze bij mij er zo lousy op youtube gaan |
|
|||
|
|||
Als ik met een app film die ik via de appstore heb aangeschaft dan kan ik niet in HD filmen, dat ligt dan aan die app maar als je zegt dat je de camera gebruikt van de iphone zelf dan weet ik het niet wta het probleem is.
Ik heb hier zelf al eens gezocht maar ik heb voorozver ik weet dus nooit ergens 720p ofzo moeten instellen, ik vind er zelfs niet eens instellingen voor. Alleen bij camera apps kan ik de instellingen veranderen. |
|
|||
|
|||
Lap man, ik heb hetzelfde voor, ik heb snel wat gefilmd en wel via de iphone upgeload en gaat niet.
Wist ik niet, MR recci mijn excuses, je gaat gelijk hebben; pixelpipe gebruiken bzb, kan je gratis downloaden.Voor in HD te krijgen zal je dat programaatje moeten gebruiken. Pixelpipe kan wel maar tot een bepaalde punt doorgeven, als je filmpje te groot is dan moet je deze aan je pc aansluiten en dan zo youtube opvragen en dan vanaf je youtube op je pc je fimpjes uploaden. Nogmaals mijn excuses. Laatst gewijzigd door apotheosis; 31-07-10 om 19:23. |
|
|||
|
|||
Ik heb op http://www.webgangster.nl/dumpert/index.php?dir=iphone4r ook enkele filmpjes staan. Filmpjes zijn lopend en stil genomen...
|
|
|||
|
|||
ok dus het kan! dus gewoon niet blijkbaar, is het iemand gelukt gewoon een filmke op youtube te zetten met 720P?
in de tussentijd maar pixelplus nemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Framerate van iPhone 4 video camera | Rambouzi | Muziek, foto & video | 10 | 30-12-10 15:09 |
Iphone 3G Video camera voorop! | Steelduines | Archief | 9 | 03-07-08 19:16 |
Foto: camera video output? | borgqueenx | Muziek, foto & video | 3 | 21-04-08 17:30 |
|
|