Iphone 3G Video camera voorop! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat net te kijken op iphonefreakz (link -->) All the latest and the greatest iPhone news! » iPhoneFreakz en daar zag ik dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G Video camera voorop!
Ik zat net te kijken op iphonefreakz (link -->) All the latest and the greatest iPhone news! » iPhoneFreakz en daar zag ik dat er misschien een camera voorop de nieuwe iphone zat /. Ze laten het filmpje zien van de keynote 2008 en daar is duidelijk een soort van camera te zien.
Hier is het filmpje: Front Facing iPhone 3G Video cam? » iPhone Breaking News » iPhoneFreakz Wat denken jullie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan had Steve dat denk ik ook wel gemeld
|
||||
|
||||
Dit geloof je toch zelf niet.
|
|
|||
|
|||
Nee dat doe ik ook niet, maar er is wel degelijk wat te zien wat enigsinds op een camera lijkt.
|
|
||||
|
||||
het enige wat er te zien is, dat is een afdruk van een vettige vinger.
|
|
|||
|
|||
sensor
Kan ook een sensor zijn of een lict detector
|
|
|||
|
|||
Oh, dus als ik een vinger afdruk op m'n iPhone achterlaat heb ik er meteen een camera bij!.
handig idd! |
|
||||
|
||||
Hmm nee te belangerijk om achterwegen te laten...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Blijkt een verbeterde sensor te zijn. Er staat wel ergens een nieuwsbericht over op gizmodo. Ik vind het niet belangrijk genoeg om het op te zoeken
|
|||
|
|||
Is een sensor voor nabijheid van je hoofd. Dus hij dimt als je hem aan je oor houdt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Framerate van iPhone 4 video camera | Rambouzi | Muziek, foto & video | 10 | 30-12-10 15:09 |
iphone 4 video camera | bzb | Muziek, foto & video | 27 | 01-08-10 01:43 |
bovenste balk verdwijnt na indrukken knop voorop iphone | bresbres | iPhone algemeen | 1 | 28-01-10 19:55 |
|
|