Iphone reageert niet! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een US Iphone 16 gig die perfect functioneerde, had hem helemaal gepersonaliseerd. Nu haalde ik hem echter een dag uit mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone reageert niet!
Beste mensen,
Ik heb een US Iphone 16 gig die perfect functioneerde, had hem helemaal gepersonaliseerd. Nu haalde ik hem echter een dag uit mijn broekzak en mn Iphone reageerde niet meer op de home button, aan-uit knop, zachter-luider knop. Ik kreeg dus het scherm niet te zien, wat ik ook deed(had meer dan genoeg batterij). Het scherm licht enkel op wanneer ik hem in de oplader steek en wanneer ik gebeld/SMS wordt. Wanneer het scherm dan oplicht, probeer ik op te pakken of het bericht te lezen, maar dan werkt zelfs het touchscreen niet.. Het rare was echter dat ik de iphone in mn oplader had gestoken en de volgende dag hij terug in orde was. Maar nu is hetzelfde gebeurd en het is ondertussen al 3 dagen geleden dat hij functioneerde. Is het mogelijk dat er een belangrijk contact net te ver uit elkaar ligt, of iets anders? Graag reactie. Plan B is de iphone naar fixsupport.nl sturen voor een onderzoek, en indien gevonden, laten repareren. Alvast bedankt, Serge |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al eens een harde reset geprobeerd...?
|
|
|||
|
|||
@ colliehome: Ik kan het niet geloven, maar ik heb hem gehard-reset en ik kreeg even het apple teken en erna is alles terug in orde. Heel erg bedankt! Als dit nog eens gebeurt, zal ik gwn hard-reseten en opgelost.
Dank u! |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes reageert niet op iPhone | Renee | iTunes | 8 | 30-03-10 11:48 |
computer reageert niet op iPhone, ook niet in DFU-mode | Tob!as | iPhone algemeen | 10 | 21-01-10 17:45 |
iphone reageert niet??? | Idol | iPhone algemeen | 0 | 20-06-09 03:14 |
Iphone reageert niet gaat niet aan! | kristl | iPhone algemeen | 8 | 15-10-08 18:17 |
iPhone reageert niet | berndvp | iPhone algemeen | 8 | 13-09-08 10:26 |
|
|