//

Muziek kwaliteit Iphone4

Muziek kwaliteit Iphone4 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik verwacht morgen mijn Iphone4 eindelijk binnen! Heb een 32gb model gekozen aangezien ik het toestel ook graag als ipod wil gebruiken zodat ik geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-10, 19:56
Paulvv Paulvv is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 26
Standaard Muziek kwaliteit Iphone4

Ik verwacht morgen mijn Iphone4 eindelijk binnen!
Heb een 32gb model gekozen aangezien ik het toestel ook graag als ipod wil gebruiken zodat ik geen ipod en telefoon mee hoef te slepen. Nu las ik laatst dat de kwaliteit van muziek luisteren op de Iphone4( luisteren via oordopjes) een stuk slechter is dan via je Ipod.

Wat zijn jullie ervaringen betreft de kwaliteit van het geluid bij de Iphone4?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-10, 20:16
dennis1506nl dennis1506nl is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

ik vind het geluid super via oordopjes,
ik heb mijn oordopjes bij een vriend geprobeerd die de iphone al heeft, ik heb de oordopjes van beats by dre met control talk zijn wel duur maar als je een muziek liefhebber bent zeer zeker het geld waard
  #3  
Oud 17-08-10, 20:22
Paulvv Paulvv is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 26
Standaard

headphones van +/-150euro zal wel goed geluid geven. Hoe zit het met de originele headset?
  #4  
Oud 17-08-10, 20:26
dennis1506nl dennis1506nl is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

orginele heb ik niet geprobeerd was te nieuwschierig na mijn oordopjes maar ik ga morgen weer na die vriend en dan zal ik de orginele oordopjes eens vergelijken met mijn ipod en dan laat ik meer weten over mijn conclusie erover
  #5  
Oud 17-08-10, 20:35
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Originele zijn wel OK, zijn echt niet slecht. Maar ik ben iemand die toch wel iets betere kwaliteit wil, dus heb nu in-ear oordopjes van Sennheiser. En daar ben ik zeer tevreden mee.
  #6  
Oud 17-08-10, 22:35
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

Ik heb al 4 van die nieuwe setjes oordopjes gehad. Allemaal na een tijdje kapot. Nu de koptelefoon Beats van Dr dre. Dat is een verademing!
__________________
Iphone 4 32GB (Frankrijk) @ Vodafone
Ipad 2 32GB (Nederland)
  #7  
Oud 17-08-10, 22:36
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik vind het geluid uit de originele iPhone 4 oordopjes prima Ik heb zelf ook meerdere oordopjes gehad waaronder de In-Ears van Apple en Sennheiser oordopjes. Die klinken wel beter, maar de originele oordopjes zijn voor mij ook prima.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #8  
Oud 18-08-10, 12:25
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Voor mij ook zeker prima, volgens mij alles een klein tikkie beter dan op mijn 3G..helemaal als ik het uit de boxjes hoor van de iPhone zelf en vergelijk met mijn 3G!
Maar voor mij ook prima geluid hoor uit de originele oordopjes... Meer dan prima, gewoon goed.
  #9  
Oud 18-08-10, 16:07
Paulvv Paulvv is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 26
Standaard

maar als je andere oordopjes erop gebruikt dan kan je daar niet meer mee opnemen of handsfree bellen neem ik aan?
  #10  
Oud 18-08-10, 16:37
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Lijkt me wel..als die oordopjes dat ondersteunen wel.
  #11  
Oud 18-08-10, 17:51
dennis1506nl dennis1506nl is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulvv Bekijk bericht
maar als je andere oordopjes erop gebruikt dan kan je daar niet meer mee opnemen of handsfree bellen neem ik aan?
met de oordopjes die ik heb beats by dre ontour met controll talk kan ik opnemen ophangen vollume harder en zachter play stop en nummer skippen kortom alles wat met de orginele oordopjes ook kan
  #12  
Oud 20-08-10, 13:28
Licko Licko is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

ik had nog een setje Sennheiser cx300 liggen, ook niet de beste maar in ieder geval beter en comfortabeler dan de meegeleverde headset
heb de oortjes van de Sennheiser aan de apple headset gesoldeerd; prima geluid en een werkende mic/remote
  #13  
Oud 06-01-12, 15:25
Iphone4lover Iphone4lover is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 14
Standaard

Hey,

Ik heb onlangs de nieuwe Iphone 4 aangeschaft, ik lees hier dat jullie tevreden zijn met het geluid. Ik begrijp dat niet goed. Ik vind het geluid harstikke slecht. En begrijp me niet verkeerd ik ben zeer enthousiast over de telefoon. Maar het geluid, ook via de oordopjes, is erg slecht. Als ik het vergelijk met de kwaliteit van geluid dat mijn goedkope mp3 spelertje levert (koste nog geen 40 euro), dan kan de player van de Iphone daar niet aan tippen. Het geluid is blikkig en armoedige qua dichtheid van de muzieksporen. Ik dacht dat het misschien mogelijk was een upgrade aan het geluid te geven middels een andere player uit de appstore. Iemand hier ideeën over? Ik heb al begrepen dat wisseling van oordopjes ook wat kan uitmaken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
muziek synchroniseren Iphone4 RKalfsbeek iTunes 2 15-03-11 18:22
help! vervorming muziek op iphone4 ramonzelf Muziek, foto & video 5 24-02-11 01:16
Kwaliteit muziek coenox Muziek, foto & video 6 24-01-11 16:32
Muziek: iphone4 ipod muziek afspelen op andere apparatuur m_casilda Muziek, foto & video 0 29-08-10 19:00
Kan muziek niet aanvinken bij synchroniseren van nieuwe iPhone4 MissMusica010 iTunes 0 25-08-10 21:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:49.