help! vervorming muziek op iphone4 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb, volgens mij, de juiste stappen gezet om mijn dvd's en aanwezige MP3's vanuit mijn pc, via Itunes op mijn iphone te zetten. op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
help! vervorming muziek op iphone4
Ik heb, volgens mij, de juiste stappen gezet om mijn dvd's en aanwezige MP3's vanuit mijn pc, via Itunes op mijn iphone te zetten. op de pc perfect geluid maar op de iphone niet om aan te horen. Er zit een Soort blikkerige vervorming in alle nummers en de zang is ergens naar de achtergrond verdwenen. Weet iemand wat ik fout doe? Of is de ipod in de iphone gewoon van slechte kwaliteit
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
andere oordopjes scheelt al een stuk! geen vervorming, wel errug laag volume. ik zal eens een winkel binnenlopen en verschillende oortjes uitproberen.
bedankt voor je tip! gr. ramon (zelf) |
|
|||
|
|||
Aaahhhhhhhhhhhhhhh, en ik alle liedjes opnieuw installeren. Zal ff die neppe oortjes wegpleuren.
|
|
|||
|
|||
haha, had je eerder op zoek moeten gaan op het forum
|
|
|||
|
|||
Gebruik dus nu de echte echte Apple oortjes en toch vervorming van sommige liedjes. Iemand een idee nu?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek kwaliteit Iphone4 | Paulvv | Muziek, foto & video | 12 | 06-01-12 15:25 |
muziek synchroniseren Iphone4 | RKalfsbeek | iTunes | 2 | 15-03-11 18:22 |
Muziek: iphone4 ipod muziek afspelen op andere apparatuur | m_casilda | Muziek, foto & video | 0 | 29-08-10 19:00 |
Kan muziek niet aanvinken bij synchroniseren van nieuwe iPhone4 | MissMusica010 | iTunes | 0 | 25-08-10 21:18 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|