//

help! vervorming muziek op iphone4

help! vervorming muziek op iphone4 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb, volgens mij, de juiste stappen gezet om mijn dvd's en aanwezige MP3's vanuit mijn pc, via Itunes op mijn iphone te zetten. op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-11, 10:09
ramonzelf ramonzelf is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Question help! vervorming muziek op iphone4

Ik heb, volgens mij, de juiste stappen gezet om mijn dvd's en aanwezige MP3's vanuit mijn pc, via Itunes op mijn iphone te zetten. op de pc perfect geluid maar op de iphone niet om aan te horen. Er zit een Soort blikkerige vervorming in alle nummers en de zang is ergens naar de achtergrond verdwenen. Weet iemand wat ik fout doe? Of is de ipod in de iphone gewoon van slechte kwaliteit
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-11, 10:32
BlackPhone3G BlackPhone3G is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: In Your Face
Berichten: 100
Stuur een bericht via MSN naar BlackPhone3G
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramonzelf Bekijk bericht
Ik heb, volgens mij, de juiste stappen gezet om mijn dvd's en aanwezige MP3's vanuit mijn pc, via Itunes op mijn iphone te zetten. op de pc perfect geluid maar op de iphone niet om aan te horen. Er zit een Soort blikkerige vervorming in alle nummers en de zang is ergens naar de achtergrond verdwenen. Weet iemand wat ik fout doe? Of is de ipod in de iphone gewoon van slechte kwaliteit
probeer het is met andere oortjes, ik had dit probleem op mijn iPod Nana 5G met andere oordopjes ging het wel goed.
__________________
iPhone 3G, iPad 2 Wi-Fi+3G 64GB (zwart), FW: 4.1, 4.3.3, JB: Redsn0w 0.9.6RC14, BB: 06.15.00, Jailbreak count: 48 device's jailbroken
  #3  
Oud 29-01-11, 15:40
ramonzelf ramonzelf is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

andere oordopjes scheelt al een stuk! geen vervorming, wel errug laag volume. ik zal eens een winkel binnenlopen en verschillende oortjes uitproberen.
bedankt voor je tip!
gr.
ramon (zelf)
  #4  
Oud 16-02-11, 16:40
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Aaahhhhhhhhhhhhhhh, en ik alle liedjes opnieuw installeren. Zal ff die neppe oortjes wegpleuren.
  #5  
Oud 16-02-11, 17:55
BlackPhone3G BlackPhone3G is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: In Your Face
Berichten: 100
Stuur een bericht via MSN naar BlackPhone3G
Standaard

haha, had je eerder op zoek moeten gaan op het forum
  #6  
Oud 24-02-11, 00:16
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Gebruik dus nu de echte echte Apple oortjes en toch vervorming van sommige liedjes. Iemand een idee nu?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek kwaliteit Iphone4 Paulvv Muziek, foto & video 12 06-01-12 14:25
muziek synchroniseren Iphone4 RKalfsbeek iTunes 2 15-03-11 17:22
Muziek: iphone4 ipod muziek afspelen op andere apparatuur m_casilda Muziek, foto & video 0 29-08-10 18:00
Kan muziek niet aanvinken bij synchroniseren van nieuwe iPhone4 MissMusica010 iTunes 0 25-08-10 20:18
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 10:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:10.