//

muziek synchroniseren Iphone4

muziek synchroniseren Iphone4 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone4 32 GB gekocht. Op mij Iphone 3G (ook 32 GB) had ik 121 afspeellijsten aan muziek staan. Ik zie de afspeellijsten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-03-11, 22:38
RKalfsbeek RKalfsbeek is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 24
Standaard muziek synchroniseren Iphone4

Ik heb een Iphone4 32 GB gekocht. Op mij Iphone 3G (ook 32 GB) had ik 121 afspeellijsten aan muziek staan. Ik zie de afspeellijsten op Itunes, maar de synchronisatie loopt vast. Agenda, contactadressen lukt wel, apps overzetten lukt ook niet.

Wie kan mij helpen?

Dank.

Ronald Kalfsbeek
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-11, 02:19
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem met mijn 3GS. Notities, Agenda, Contacten etc. worden gesynchroniseerd en zodra het muziek moet synchen krijg ik een error.

En af en toe kopieert die wel de mp3's, dan staat er bijvoorbeeldnummer 100 van 310, maar net op het laatste moment krijg ik een error met kan schijf niet vinden, nummer X kan niet gesynchroniseerd worden of kan niet gesynchroniseerd worden etc.

Ik zal ook heel erg blij zijn als dit probleem opgelost word. Ik zit i.i.g. op iTunes 10.2 (volgens mij de nieuwste versie).
  #3  
Oud 15-03-11, 17:22
RKalfsbeek RKalfsbeek is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 24
Standaard

Dankzij een uitermate vriendelijke en behulpzame verkoper van Apple Store Groningen heb ik een oplossing voor mijn probleem.

Wat blijkt? Als ik mijn Wi-Fi verbinding uitzet gaat het synchroniseren probleemloos. Daar kwam ik achter toen ik mijn laptop in de Apple Store aanzette (en dus geen internetverbinding had) en het synchroniseren vlotjes verliep. Toen we een internet verbinding in de winkel maakten liep het synchronisatieproces weer vast.

Waar de oorzaak zit weten wij niet. Een firewallprobleem? Virusscanner?
Leuk om alsnog te weten, maar ik kan in elk geval mijn muziek weer op de Iphone krijgen. En daar gaat het om.

Met heel veel dank aan die aardige verkoper!! Misschien ga ik alsnog een MAC bij hem kopen.

Ronald
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek kwaliteit Iphone4 Paulvv Muziek, foto & video 12 06-01-12 14:25
help! vervorming muziek op iphone4 ramonzelf Muziek, foto & video 5 24-02-11 00:16
Adressen Iphone4 synchroniseren 2x outlook Guppie1 iTunes 0 09-10-10 13:16
Muziek: iphone4 ipod muziek afspelen op andere apparatuur m_casilda Muziek, foto & video 0 29-08-10 18:00
Kan muziek niet aanvinken bij synchroniseren van nieuwe iPhone4 MissMusica010 iTunes 0 25-08-10 20:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.