iPhone 3G wil geen nummers synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, iTunes wil geen nummers meer synchroniseren naar mijn iPhone 3G. Hij geeft geen foutmelding o.i.d. aan. Hij doorloopt de standaard 4 stappen en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 3G wil geen nummers synchroniseren
Hallo,
iTunes wil geen nummers meer synchroniseren naar mijn iPhone 3G. Hij geeft geen foutmelding o.i.d. aan. Hij doorloopt de standaard 4 stappen en dan gebeurt er niks. De oude nummers staan nog op de iPhone. Deze nummers heb ik allang verwijderd uit iTunes. Iemand een idee? Uiteraard draai ik op een Mac OS X. Doblie
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nummers/Contacten synchroniseren. | Rubske | iTunes | 16 | 15-12-10 00:09 |
IPhone wil niks meer synchroniseren | Jeppi | iPhone algemeen | 2 | 02-01-10 18:07 |
ik wil niet naar maar van mijn iphone synchroniseren | itamarkool | iTunes | 8 | 30-09-09 11:11 |
Iphone 3G wil niet synchroniseren. help aub | thumpke | iTunes | 2 | 14-07-09 17:24 |
tel nummers synchroniseren met nieuw macbook | jewe | iTunes | 1 | 19-04-08 01:38 |
|
|