video "onderste-boven" discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumvrienden, Ik maakte een korte video-opname en stuurde die door naar iemands emailadres als bijlage...............die persoon opent de video wat lukt, doch het filmpje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
video "onderste-boven"
Beste Forumvrienden,
Ik maakte een korte video-opname en stuurde die door naar iemands emailadres als bijlage...............die persoon opent de video wat lukt, doch het filmpje staat "ondersteboven" gedraaid..................hoe kan ik daar iets aan verhelpen. Op de Iphone is het beeld "normaal". Dankt U. Herman |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Toestel andersom houden als je filmpt
Heb het zelf ook hoor, gebruik de volumeknoppen om een opname te starten of foto te maken. Dan staan ze bij mij ook op de kop. |
|
|||
|
|||
goed, maar eens het filmpje gemaakt, zou er toch ergens misschien een applicatie bestaan om de beelden van het filmpje te draaien, zodat ze niet "ondersteboven"' te bekijken vallen..............graag uw adies
|
|
||||
|
||||
App naar mijn weten niet, ff met windows movie maker doen oid.
btw als je het op de kop filmpje upt naar youtube staat ie ook weer goed, haal je hem daar weer binnen |
|
||||
|
||||
maar als je het eerst op YouTube zet vermindert de kwaliteit (tenzij je iOS 4.1 gebruikt) al, dus als je het er dan weer vanaf haalt is het minder mooi als het orgineel.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik had ook een video gemaakt met mijn iPhone 4 om te testen
maar toen ik hem via de iPhone had geupload, was de kwaliteit best wel wat slechter als toen ik dezelfde video via mijn computer op YouTube heb gezet, maar die van mij was niet op de kop: YouTube - iPhone 4 Movie made with iMovie (test video) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als je het filmpje bekijkt met Quicktime i.p.v. (een andere) Mediaplayer zal het filmpje gewoon "rechtop" zijn. Ik gok dat de iphone de orientatie van het filmpje meestuurt, en dat niet alle players die informatie goed (kunnen) verwerken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video speler crasht na 2sec. Komt in "sad iphone mode". | ipodyoshi | Muziek, foto & video | 4 | 19-09-10 11:45 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|