Video speler crasht na 2sec. Komt in "sad iphone mode". discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Video speler crasht na 2sec. Komt in "sad iphone mode" terecht, dan doet de video speler het wel, ik start opnieuw op, start de video ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Video speler crasht na 2sec. Komt in "sad iphone mode".
Video speler crasht na 2sec. Komt in "sad iphone mode" terecht, dan doet de video speler het wel, ik start opnieuw op, start de video speler en hij crasht weer.
Komt dit bij meerdere mensen voor? Kan het door een cydia programma komen? Alvast bedankt... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, dat komt inderdaad door een app die je uit Cydia hebt geïnstalleerd. Je zal ze even één voor één moeten uitschakelen om te zoeken waar het probleem zit.
|
|
||||
|
||||
dat gaat een beetje moeilijk, ik heb er namelijk ong 150, heeft iemand hetzelfe probleem, en weet iemand door welke app het kan komen?
|
|
||||
|
||||
Als je ze (dus) niet allemaal wilt verwijderen, zou je kunnen starten met het verwijderen van de laatst geïnstalleerde apps en zo verder terug. Je komt dan vanzelf bij de juiste.....
|
||||
|
||||
Ik onthoud die volgorde toch niet, ik wacht wel gwn af of iemand een andere opslossing heeft .
Ik kan trouwens wel video's kijken in de uitzending gemist app. youtube lukt helaas niet... |
Labels |
video sad iphone crasht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Melding: "sad iPhone by Geoff Stearns" na installatie 3.0 en redsn0w | alvani | Jailbreak | 15 | 16-08-10 00:33 |
[HELP] Krijf iphone niet uit "Recovery of DFU mode" | bastiaan123 | iPhone algemeen | 1 | 12-05-10 19:42 |
"Sad iphone" wil niet resetten! | trionzusa | Archief | 1 | 10-02-10 11:14 |
Optie "Toon deel van SMS" komt niet voor... | acvonk | iPhone algemeen | 1 | 19-08-09 01:23 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|