Muziek niet allemaal over op iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb aardig wat muziek op mijn Itunes. Echter bij het synchroniseren, synchroniseert hij echt heel veel nummers niet. En geeft bij einde sync aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek niet allemaal over op iphone
Ik heb aardig wat muziek op mijn Itunes. Echter bij het synchroniseren, synchroniseert hij echt heel veel nummers niet. En geeft bij einde sync aan dat veel andere bestanden zijn. M.i is dit snel op te lossen, maar hoe. Bij de laatste download van Itunes heb ik wel gekozen voor alle bestanden, maar nog doet deze het niet.
Iemand een adviesje? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat voor andere bestanden? Komt er een uitroepteken voor de bestanden in iTunes, die niet gesynct worden.
|
|
|||
|
|||
Nee, hij geeft de titel en artiest aan en dat het bestand niet is gevonden , terwijl deze er toch in staat..
|
|
|||
|
|||
best eens even de bibliotheek opnieuw opbouwen:
How to re-create your iTunes library and playlists anders eens kijken of je toevallig niet meer wil overzetten dan er plaats is (ik weet het klinkt noobs) je kan ook eens proberen die bepaalde songs in een aparte afspeellijst te zetten en dan deze lijst als enkele syncronisatie geforceerd door te voeren en dan kijken of de files in kwestie meekomen of niet. |
|
|||
|
|||
Ik zal het eens gaan proberen, kijken of het werkt
Ik heb ze ook eerder al per play list proberen over te zetten, ook dan geeft hij aan, orgineer niet gevonden...wilt u zoeken? |
|
||||
|
||||
Als iTunes je bestand niet kan vinden, betekend dat de bestand ergens anders is opgeslagen dan waar hij eerst was, toen je je iTunes bibliotheek organiseerde.
Beste is alles verwijderen uit je bibliotheek, een nieuwe map maken op 1 van je lokale schijven, daar je muziek op dumpen en dan die map in iTunes toevoegen. Dan pakt hij ze allemaal wel. Dit heb ik zovaak met mijn iPhone en Touch..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten niet allemaal gesynchroniseerd | brecht99 | iTunes | 1 | 24-03-11 08:40 |
Pics laden niet allemaal. | Cyrus The Virus | iPad algemeen | 8 | 14-12-10 15:29 |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
sms toetsen werken niet allemaal | peter1687 | iPhone algemeen | 2 | 11-01-09 19:03 |
Apps via Itunes niet allemaal op Iphone? | Approximately | Archief | 2 | 10-01-09 10:51 |
|
|