Kan je nieuwe mapjes maken in je foto album? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb zo ongeveer 2 maanden mijn iPhone. Maar ik vroeg me dus af of je nieuwe mappen aan je foto album kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan je nieuwe mapjes maken in je foto album?
Hallo mensen,
Ik heb zo ongeveer 2 maanden mijn iPhone. Maar ik vroeg me dus af of je nieuwe mappen aan je foto album kan voegen. Zo ja, hoe dan? Gr. Marlou |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
via de computer selecteer je welke map met foto's er gesynct gaat worden
is dit een map met submappen erin komen er op je iPhone ook submappen dus dit moet je op je pc aanpassen zo simpel is het. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Foto & Video
|
|
|||
|
|||
http://forum.iculture.nl/f22/iphone-...album-s-2.html
Hier een topic waar het een en ander uitgelegd wordt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: aan maken extra foto album in iPhone 3GS met sw 4.1 | fxrdg | Muziek, foto & video | 8 | 26-01-11 15:14 |
Foto: ik kan geen foto's maken | thijssie117 | Muziek, foto & video | 1 | 17-12-10 12:52 |
Foto: Fotos mapjes aanmaken in foto's kopieren en plakken | missvirusje | Muziek, foto & video | 5 | 02-12-10 23:10 |
mapjes aan maken voor je foto,s lukt niet | mylanindy | Muziek, foto & video | 0 | 13-11-10 12:10 |
|
|