mapjes aan maken voor je foto,s lukt niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal weet iemand hoe ik mapjes kan aan maken op mijn iphone 4 ik wil graag de foto,s die ik maak in mappen doen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mapjes aan maken voor je foto,s lukt niet
Hallo allemaal
weet iemand hoe ik mapjes kan aan maken op mijn iphone 4 ik wil graag de foto,s die ik maak in mappen doen zoals kinderen, sport, werk enz nu heb ik alleen filmrol bij foto,s staan daar zou ik graag wat mappen bij zetten. dit lukt mij niet kan iemand mee hier mee helpen? bij mijn oude tel was dat namelijk een makie samsung galaxy 9000i mvg dave Laatst gewijzigd door mylanindy; 13-11-10 om 13:43. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: aan maken extra foto album in iPhone 3GS met sw 4.1 | fxrdg | Muziek, foto & video | 8 | 26-01-11 15:14 |
Windows: Reservekopie maken lukt niet | Donaldo | iTunes | 4 | 03-01-11 21:51 |
Foto: Fotos mapjes aanmaken in foto's kopieren en plakken | missvirusje | Muziek, foto & video | 5 | 02-12-10 23:10 |
Kan je nieuwe mapjes maken in je foto album? | x__marlou | Muziek, foto & video | 3 | 15-10-10 09:01 |
Screenshot Maken lukt niet. | dannyhtek | iPhone algemeen | 0 | 02-03-10 19:01 |
|
|