Haperend geluid bij iPhone4 streamen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een airport express aangesloten op mijn versterker en bijbehorende boxen. Het streamen van muziek vanaf mijn iMac en MacBook gaat perfect zonder haperingen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Haperend geluid bij iPhone4 streamen
Ik heb een airport express aangesloten op mijn versterker en bijbehorende boxen.
Het streamen van muziek vanaf mijn iMac en MacBook gaat perfect zonder haperingen. Als ik vanaf mijn iPhone4 stream valt de muziek regelmatig weg. Alle apparaten werken via hetzelfde Wi-Fi netwerk (wap2). Herkent iemand het probleem en weet je dan ook een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik herken het probleem inderdaad, heb geprobeerd via mijn airport express muziek af te spelen via m'n mac, en ook via m'n 3Gs, en m'n iPhone 4. Bij de mac geen haperingen en loopt alles perfect, bij de iPhone's krijg ik ook een hapering. Heb zelf ook nog geen oplossing gevonden, maar bij mij klonken de haperingen zo slecht dat ik meteen mijn stereo-installatie heb uitgezet! Oplossing zou inderdaad fijn zijn, hopelijk hoor ik het snel!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPad geluid streamen | Lebabel1 | iPad algemeen | 9 | 08-12-10 16:59 |
Geluid Streamen | Lebabel1 | iPhone algemeen | 2 | 08-12-10 16:55 |
Wel geluid bij alles, behalve bij uitgaande oproepen | Morfling | iPhone algemeen | 5 | 17-06-08 12:40 |
|
|