Bas in maar een oor discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen Ik heb het gevoel dat mijn headset meer bas weergeeft in mijn linker oor dan mijn rechter is dit normaal of kan je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bas in maar een oor
Beste mensen
Ik heb het gevoel dat mijn headset meer bas weergeeft in mijn linker oor dan mijn rechter is dit normaal of kan je dit aanpassen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nu is het weer in mijn rechter ?
Pleas laat iets weten |
|
|||
|
|||
koop een goede headset
|
|
||||
|
||||
Wat hij probeert te zeggen is dus, dat je headset kapot is. Dit kan kabelbreuk zijn of iets anders, want ik heb bij al mijn apple oortjes onderhand ook al kabelbreuk gehad.
|
|||
|
|||
pff wat nu
Laatst gewijzigd door cilic; 31-01-11 om 19:25. |
|
|||
|
|||
zal hem eens terug brengen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid uit oor speaker | mark_83 | iPhone algemeen | 9 | 19-04-11 23:34 |
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? | stephaniesmeers | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-04-11 19:50 |
iPhone 3GS Top/oor speaker defect | Trust^ | iPhone algemeen | 0 | 07-09-10 15:23 |
iphone oor problemen | baziel | iPhone algemeen | 2 | 07-05-10 11:49 |
Geluid werkt niet over oor-speaker en micro | Raap | Archief | 2 | 14-08-08 21:50 |
|
|