icoon van foto plaatsen op springboard discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4 welke niet gejailbreaked is. Is het ook mogelijk om een foto welke nu vanuit de filmrol opgeroepen kan worden, meteen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icoon van foto plaatsen op springboard
Ik heb een Iphone 4 welke niet gejailbreaked is.
Is het ook mogelijk om een foto welke nu vanuit de filmrol opgeroepen kan worden, meteen vanaf het springboard door een icoon te openen? Alvast bedankt voor jullie ondersteuning. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zonder jailbreak kan het volgens mij niet, maar je kan het gewoon die foto openen, en dan gewoon "open laten inmultitasking" dat is misschien niet heel handig, maar ik weet geen andere manier zonder jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Hallo Nino.
Verbluffend hoe snel de reactie kwam, had uiteraard liever gehoord dat het wel mogelijk was en je multitasking advies neem ik ter harte. Hartelijk dank. |
Labels |
foto, homescreen, icoon, springboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Winterboard/springboard icoon | Menrey | Jailbreak apps en thema's | 10 | 07-08-10 18:05 |
Windows: Foto's plaatsen | roachford | iTunes | 2 | 18-06-10 13:03 |
Geen Icoon op springboard | aswien | iPhone algemeen | 2 | 16-02-09 18:23 |
Onbekennde Icoon op SpringBoard | Cherrim | Archief | 1 | 18-12-08 22:09 |
Untitled icoon op springboard | jamespels | iPhone algemeen | 16 | 04-12-08 20:48 |
|
|