Geen Icoon op springboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, als ik een programma installeer dan zie ik geen icoon op mijn springboard, ik zie hem wel in SBSettings onder " Hide Icons ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Icoon op springboard
Beste leden,
als ik een programma installeer dan zie ik geen icoon op mijn springboard, ik zie hem wel in SBSettings onder " Hide Icons " en daar staat het dus niet aan dus ik bedoel hij word niet ge "hide" maar ik krijg hem niet op mijn springboard heb inmiddels 2.2.1 ben weer terug gegaan naar 2.2 maar als nog het zelfde probleem.. Kunnen jullie mij misschien helpen? alvasy bedankt, Aswien Laatst gewijzigd door aswien; 15-02-09 om 22:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien moet je ff proberen om hide in te schakelen van de desbetreffende apps en daarna weer uitschakelen. Werkte bij mij wel als ik bepaalde icoontjes niet meer zag. Niet dat het vaak voorkomt overigens.
|
|
|||
|
|||
dat heb ik ook al gedaan, maar krijg het niet op mijn springboard
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: icoon van foto plaatsen op springboard | meteoor | Muziek, foto & video | 2 | 02-02-11 18:28 |
Winterboard/springboard icoon | Menrey | Jailbreak apps en thema's | 10 | 07-08-10 18:05 |
Werkende klok icoon op je springboard (LiveTime) | Rasz | Jailbreak apps en thema's | 49 | 18-04-10 00:13 |
Onbekennde Icoon op SpringBoard | Cherrim | Archief | 1 | 18-12-08 22:09 |
Untitled icoon op springboard | jamespels | iPhone algemeen | 16 | 04-12-08 20:48 |
|
|