Advies voor audio setup discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, De situatie is als volgt: ik heb mijn muziek op een NAS staan die aan mijn router hangt. daarmee zijn draadloos verbonden een iMac ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Advies voor audio setup
Hallo,
De situatie is als volgt: ik heb mijn muziek op een NAS staan die aan mijn router hangt. daarmee zijn draadloos verbonden een iMac en een Macbook Pro. deze hebben beide iTunes welke naar de NAS kijkt voor muziek. Ik heb ook nog een iPhone 3G en 4 die op hetzelfde netwerk zitten. Wat zou ik graag willen. Muziek uit de iPhone 3G die aan de versterker ligt die muziek leest van mijn NAS (mag via mbp of iMac) die ik vervolgens bedien via mijn iPhone 4. Wat voor apps of hardware ben ik nodig? Nou heb ik het een en ander al opgezocht op het forum, maar een sonos is me te duur. Zou een airport express een optie zijn? Maar dan zou ik graag willen weten of ik de netwerkaansluiting op de airportexpress op mijn tvtuner aan kan sluiten zodat ik films naar de tuner kan laden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Koop een Apple TV2. Die sluit je o.a. aan op je stereo, dan kun je in iTunes aangeven dat je muziek wil afspelen via de ATV2. En iTunes kun je bedienen met de Remote app.
En die Apple TV kun je dan ook gebruiken om films af te spelen. En je hebt m voor 129 euro thuis.
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 21-02-11 om 09:43. |
|
|||
|
|||
Als je nas een mediaserver heeft (dlna) even in de app. Store naar plugplayer zoeken ;-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MyNZB: Setup | regenboog | iPhone Apps | 17 | 21-08-11 19:17 |
Windows: Hoe kom ik in CMOS setup? | Melle123 | Desktop-applicaties | 1 | 04-11-10 18:32 |
Mac OS X: MAC OS X itunes 9.2 nieuwe setup | anoe | iTunes | 0 | 15-10-10 19:55 |
Advies voor Restore | ArB | Archief | 6 | 06-06-08 00:51 |
iPhoneSimFree & Independence, vast bij iTunes setup | Henri | Unlock [archief] | 4 | 29-10-07 19:54 |
|
|