kan ik video's maken op mijn 3g ???? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hai hai Ik heb onlangs een iphone 3g 16 g gekregen en wilde dus een videotje maken maar zie die hele funtie niet staan ??? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan ik video's maken op mijn 3g ????
hai hai
Ik heb onlangs een iphone 3g 16 g gekregen en wilde dus een videotje maken maar zie die hele funtie niet staan ??? some help....of kan ik ook een video app nemen ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
het kan enkel door aankopen van een app in de appstore. Vanaf 3Gs kan het wel zo via het standaard iOS
|
|
|||
|
|||
weet je toevallig ook hoe die app heet ??
|
|
||||
|
||||
Even zoeken naar "Video" in de appstore geeft je vele resultaten....
|
|
|||
|
|||
moet je hem dan eerst jailbreaken ?
|
|
|||
|
|||
Als hij vanuit de app-store komt hoef je niet te jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
iCamCorder (1,59) is er zo één.
En nee; daar heb je geen Jailbreak voor nodig. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Ik kan geen video's op mijn iphone zetten. | coossch | Muziek, foto & video | 3 | 31-12-10 19:02 |
iPhone: kan iemand mijn iphone maken? | smefan | Jailbreak | 19 | 22-10-10 16:13 |
Hoe kan ik checken of mijn 3G simlock vrij kan maken | andre-nl | Odido (T-Mobile) | 5 | 28-06-10 23:48 |
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video | toon007 | iPhone Apps | 2 | 17-03-10 00:18 |
iPhone 3G: Wie kan mijn iPhone 2.2 simlockvrij maken | v.karabacak | Unlock | 35 | 07-03-09 00:28 |
|
|