//

Al mijn muziek werd ongewild gewist op iPhone 4

Al mijn muziek werd ongewild gewist op iPhone 4 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Het volgende probleem kwam al tweemaal voor: al mijn muziek op de iPhone4 werd ongewild gewist, behalve de enkele, via iTunes, aangekochte singles. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-03-11, 09:39
rmjvos rmjvos is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Thumbs down Al mijn muziek werd ongewild gewist op iPhone 4

Goedemorgen,

Het volgende probleem kwam al tweemaal voor: al mijn muziek op de iPhone4 werd ongewild gewist, behalve de enkele, via iTunes, aangekochte singles. De iPhone was op alle twee de momenten niet aangesloten met de PC. Ik kwam er dus gewoon achter toen ik het scherm van mn iPhone weer aanzette. ik had de iPhone misschien 3 minuten niet gebruikt, dus t euvel voltrok zich in een zeer korte tijd. Het synchroniseren naderhand duurde minimaal een uur.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
gekocht, gewist, iphone, muziek, ongewild



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: hoe zet ik muziek op mijn iphone romarome Muziek, foto & video 14 09-01-13 18:03
Muziek: muziek van mijn iphone afhalen saapke Muziek, foto & video 2 26-12-09 13:56
Crash Iphone, nadat alles gewist werd Addiction Archief 6 13-12-09 19:40
mijn muziek toevoegen op iphone vriendin Berik61 iTunes 2 31-08-09 11:11
Mijn pc werd net gehacked :D segers909 Archief 8 18-08-09 20:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.