Hoe naam en foto beller laten zien / Caller ID ? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben ook erg benieuwd naar een oplossing hiervoor. Heb namelijk precies hetzelfde probleem. Hoe kan je nou het beste de nummers in je iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik ben ook erg benieuwd naar een oplossing hiervoor.
Heb namelijk precies hetzelfde probleem. Hoe kan je nou het beste de nummers in je iphone zetten? +316 enz.. of toch 06 enz..?
|
|
|
|||
|
|||
ik heb op mijn iphone iworld geinstalleerd, maar ik krijg nog steeds niet een foto of naam te zien wanneer ik gebeld wordt...
ik heb iphone OTB 1.1.2 unlocked met turbo sim is er een geschikte oplossing voor iphone fw 1.1.2 |
|
||||
|
||||
Ik heb het probleem opgelost door de contacten welke niet herkend worden er dubbel in te zetten. Eenmaal als +316_______ en eenmaal als 06_______ Ditzelfde ook met de vaste nummers. Is natuurlijk niet echt ideaal als je bv. 25 contacten hebt, want je hebt ze dan dubbel in je contactenlijst staan. Maar het werkt wel.
|
|||
|
|||
ik heb er ongeveer 100 instaan,; dus ik denk niet dat dat een oplossing gaat zijn
|
|
|||
|
|||
ik had ook het probleem dat wanneer iemand mij belde er geen foto getoont werd van de beller,maar dit lijkt inderdaad op te lossen door voor het nummer +31 te zetten!!
Bij mij werkte dit meteen en ik hoef de nummers er ook niet dubbel in te zetten zoals patipod.Bedankt iedereen voor de tip !!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is dit nog niet opgelost? Ik heb sinds gisteren ook de iPhone en vindt het zeer irritant dat er geen naam wordt weergegeven.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(iCallAnnounce /voice notifications)Beller naam | hagazan | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-02-11 20:45 |
Beller naam aankondigen? | Sterke-Jerke | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-10-10 15:31 |
Caller ID Faker - Hoe gebruik je dit? | ab156 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 04-05-10 13:35 |
Foto beller kleiner | Raggamannn | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-04-10 20:18 |
|
|