Video's zien er heel slecht uit discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds januari 2011 een iPod touch. Tot gisteren was ik daar zeer tevreden over. Ik heb er ook een flink aantal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video's zien er heel slecht uit
Hallo allemaal,
Ik heb sinds januari 2011 een iPod touch. Tot gisteren was ik daar zeer tevreden over. Ik heb er ook een flink aantal video's op staan. Soms zijn ze van youtube, maar de meeste zijn van dvd's. Deze heb ik geript met Wondershare DVD to iPod Ripper. Dat gaat heel goed. Al sinds januari kijk ik daar zonder problemen naar. Sinds gisteren is er echter een groene waas over de meeste video's gekomen. Zodra je de video start gaat het beeld steeds slechter worden. Het lijkt wel of alle kleuren in elkaar gaan overlopen. Vanmorgen heb ik het hele apparaat hersteld. Terug naar de fabrieksinstellingen. Alles er weer opgezet. Het heeft niet geholpen. Vanmiddag heb ik hem naar de winkel gebracht. Zij vertelden mij dat Apple er waarschijnlijk niets aan kan doen omdat het alleen maar bij de video's het geval is. En nog niet eens bij alle video's. Voor de rest is het beeld toch prima? Ze sturen hem op maar ik moest niet gek kijken als ik hem terugkrijg met de boodschap dat ik er geen geripte dvd's kan opzetten. Wat een onzin, dat heb ik met mijn vorige iPod touch ook gedaan. En dat werkte prima. Ik heb overigens een van de video's op de iPod van mijn zoon gezet om even te vergelijken. Daarop was het beeld prima. Het ligt dus echt aan dat apparaat. Zijn er mensen die dit probleem ook hebben (gehad?) Vast bedankt voor de reacties. Ineke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Naar welk formaat converteer je?
Met welke App speel je ze af?
|
|||
|
|||
Ik heb geconverteerd naar mp4. In het programma Wondershare kun je verder instellen voorwelke iPod het nodig is. Daar heb ik dus gekozen voor iPod thouch, video profile optimized for iPod touch. Beter kan niet volgens mij.
Het is ook altijd goed geweest. Ik speel ze af in de gewone Video app. Ineke |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Video niet te zien op iphone wel in itunes | Riz | Muziek, foto & video | 3 | 18-08-11 02:20 |
iPhone 3G: geen service, heel slecht bereik, radeloos | tommynr7 | Unlock | 9 | 01-07-11 20:26 |
Geluid uit speaker heel zacht | Peter Vranken | iPhone algemeen | 0 | 07-02-11 13:36 |
Foto: slecht geluid iphone 4 als ik een video maak | michelleberg | Muziek, foto & video | 3 | 24-01-11 21:00 |
Video: Slecht beeldkwaliteit video | actionhost | Muziek, foto & video | 2 | 06-04-08 16:51 |
|
|