Meerde filmrollen op mijn iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Op mijn iphone heb ik meerdere filmrollen. (weet niet hoe deze er precies in zijn gekomen.) Nu heb ik een backup gemaakt via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerde filmrollen op mijn iphone
Beste lezers,
Op mijn iphone heb ik meerdere filmrollen. (weet niet hoe deze er precies in zijn gekomen.) Nu heb ik een backup gemaakt via itunes en probeer ik op een nieuwe iphone (zelfde model) de back-up terug te zetten. Helaas krijg ik hierbij maar 1 filmrol weer te zien met een x aantal fotos. De andere filmrollen worden op een ene van de manier niet geback-up of worden niet terug gezet op de mijn nieuwe iphone. Kent iemand dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo Yassine4ever,
De foto's die je maakt of opslaat komen standaard in de Filmrol te staan. Als je een map kopieert naar je iPhone via itunes zet hij deze ook in een apart album. Als je je iPhone gejailbreaked hebt kun je een programma downloaden in Cydia genaamd PhotoAlbums+ van BigBoss, hiermee kun je je foto's onderverdelen in albums, albums aanmaken en zelfs wachtwoorden zetten op bepaalde albums. Suc6 ermee! Joetsy |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? | maurice1991 | iPhone algemeen | 2 | 27-08-10 20:06 |
Foto: Nieuwe filmrollen | DylanVanVliet | Muziek, foto & video | 12 | 16-04-10 17:35 |
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... | glow | iTunes | 9 | 01-02-10 10:40 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
|
|