windows met iphoto discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou dus een programma die dezelfde functies hebt als iphoto.Of iphoto zelf voor windows.Ik wil graag gezichtsherkenning toepassen op me ipod toch 4g.Kan dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
windows met iphoto
Ik zou dus een programma die dezelfde functies hebt als iphoto.Of iphoto zelf voor windows.Ik wil graag gezichtsherkenning toepassen op me ipod toch 4g.Kan dit met windows???grtz
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De bedoeling is dus dat ik foto op mijn Comp. Heb met face detection die ik ook op m'n iPod kan krijgen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja oke maar dit werk dan zo dat je het op m`n ipod ook te zien is?grtz
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) | nielsmunoz | Desktop-applicaties | 8 | 12-07-11 19:01 |
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit | jacobkugel | iPhone algemeen | 0 | 04-03-11 12:06 |
Fotoalbums op de iphone syncen met iPhoto | Shorty007 | iTunes | 1 | 30-12-09 16:25 |
Foto: synchronisatie met iPhoto | WvHauwe | Muziek, foto & video | 1 | 20-07-09 17:58 |
|
|