//

gratis online films kijken op de iphone/ipod

gratis online films kijken op de iphone/ipod discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben op zoek naar sites waar je online op je iphone/ipod films kunt kijken. dagen lopen googlen, maar had alleen deze drie gevonden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-07-11, 00:12
indodragon's schermafbeelding
indodragon indodragon is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: amsterdam
Berichten: 37
Stuur een bericht via MSN naar indodragon
Standaard gratis online films kijken op de iphone/ipod

hallo,

ik ben op zoek naar sites waar je online op je iphone/ipod films kunt kijken. dagen lopen googlen, maar had alleen deze drie gevonden die het 'nog' deden.

www.mobilereel.net/blog/
OVGuide | Online Video Guide - Watch Free Videos
Movies4iphone4

maar op 2 van deze 3 sites zijn films te vinden die nog net uit zijn (mobilereel, ...4iphone4... ). maar die worden de laatste tijd niet bijgewerkt.

nu is dus de vraag:
weten jullie nog andere "gratis" sites voor de iphone. dit zou niet alleen mij, maar ook andere blij maken.
zet ze hier maar onder.

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-11, 22:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Watch live TV in HD. Pay per view and HD movies on demand. The ultimate virtual TV experience.

Registreren hoeft absoluut niet, heel wat zenders zijn na een maand ofzo helaas niet meer gratis maar er zijn er altijd die je wel gratis kan blijven bekijken, het is lang geleden ik deze nog eens heb gebruikt.

Er bestaan de dag van vandaag nochthans genoeg manieren zodat je al je tv zenders die je thuis kan nemen ook op je iphone en ipad kan bekijken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen films meer kijken op Ipad nelski iPad algemeen 1 03-03-11 10:20
films kijken op extern scherm hordi015 iPhone accessoires en onderdelen 3 21-05-10 17:44
films kijken op iphone niet meer mogelijk! hasenbos Muziek, foto & video 2 23-01-10 12:09
Je ipod/Iphone films kijken op elk scherm! DGCAR iPhone accessoires en onderdelen 2 18-04-08 14:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.