Iphone : muziek werken niet meer over me boxen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een aantal maanden geleden een Logitech box gekocht voor me IPhone . alles verliep goed tot vorige week toen kreeg ik uit het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone : muziek werken niet meer over me boxen
Ik heb een aantal maanden geleden een Logitech box gekocht voor me IPhone . alles verliep goed tot vorige week toen kreeg ik uit het niets deze foutmelding :
Dit accesoire is niet geoptimaliseerd voor deze IPhone u kunt onverwachte geluiden horen als gevolg van storingen in het mobiele signaal en de signaalsterkte kan minder zijn. als ik deze foutmelding krijg dan verdwijnt me geluidsbalk , dit gebeurt ook op onze Bose box. Me moeder heeft de zelfde iPhone (en firmware) en die iPhone kan wel op allebei muziek afspelen. heeft iemand enig idee wat het kan zijn ? P.S ik heb er opnieuw 4.3.5 opgezet dus dat kan het ook niet zijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind het bizar dat er opeens meerdere mensen dit voorhebben op nog geen paar weken tijd (al merk ik er een tijdje geleden ook al mensen zijn die het voorhadden). Ik heb me dikke 2weken geleden al home cinema gekocht mee een dock bij voor de iphone, toen ik de iphone daarop aansloot zijn de problemen begonnen, tis gedaan ermee, ik steek de iphone in geen enkele dock meer, te riskant, want ik krijg het probleem niet opgelost, ik heb ook al harde reset gedaan en nieuwe iphone genomen en zelfs ene nieuwe itunes versie, zonder resultaat. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone luidspreker wilt niet meer werken | pieterwillems | iPhone algemeen | 5 | 20-09-10 09:11 |
Geluid doet het niet meer uit de boxen | joerieve | iPhone algemeen | 2 | 16-07-10 07:39 |
Iphone scherm lijkt niet meer te werken | nxken | iPhone algemeen | 7 | 02-01-10 12:30 |
Luidspreker en microfoon iphone werken niet meer!! | danzell | Archief | 4 | 08-04-09 23:55 |
iphone apps. werken niet meer | juriaan1234 | Archief | 1 | 09-09-08 07:29 |
|
|