lijst op itunes is vele male langer dan op iphone! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wat "problemen" met het uploaden van muziek via itunes naar mijn iphone. Opzich gaat het supereenvoudig het erop zetten maar de lijst op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
lijst op itunes is vele male langer dan op iphone!
Ik heb wat "problemen" met het uploaden van muziek via itunes naar mijn iphone. Opzich gaat het supereenvoudig het erop zetten maar de lijst op itunes is vele malen groter dan de lijst op mn iphone en ik heb nog meer dan genoeg ruimte over!
Heeft iemand hier een verklaring of een oplossing voor? Moet ik misschien een instelling aanpassen? Graag advies/hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien niet alles aangevinkt?? dit kan je vinden onder het mapje muziek in Itunes.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g ringtones langer dan 30sec? | chris52 | Ringtones en Wallpapers | 20 | 19-09-11 20:41 |
Windows: iTunes contacten lijst | Rob_Hoi | iTunes | 6 | 19-09-10 20:55 |
ZiPhone Jailbrake duurde langer dan 5 minuten.... | bwesseli | Unlock [archief] | 1 | 29-05-08 18:40 |
Onbeperkt lange ringtones (langer dan 30sec) | madmark | Ringtones en Wallpapers | 6 | 19-03-08 20:55 |
|
|