Games crashen op iphone 5 discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, al een tijdje ben ik in het bezit van de iphone 5. Naast grote tevredenheid heb ik toch wel een puntje van irritatie. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Games crashen op iphone 5
Beste forumleden,
al een tijdje ben ik in het bezit van de iphone 5. Naast grote tevredenheid heb ik toch wel een puntje van irritatie. Een aantal games blijft namelijk crashen bij het opstarten. Deze heb ik dan ook nooit kunnen spelen. Bij een aantal (Fifa 13, Shark Dash, Asphalt 7) krijg ik nog wel een opstartscherm waarna de games sluiten, maar bij Sonic Jump bijvoorbeeld crasht de game direct. Heb een aantal dingen geprobeerd (alle apps die op de achtergrond draaien sluiten en dan game starten, reboot, wired in itunes downloaden en installeren, vanuit de cloud installeren en iphone herstellen) maar niks mocht baten. Ik zit nu op 6.1 (met JB), maar had dezelfde problemen bij 6.0, 6.0.1 en 6.1 zonder JB. Aanvullende info: kan het iets met de grootte van de games te maken hebben? Lijkt me niet waarschijnlijk, ook omdat na installatie van al deze games ik nog zo'n 4 GB over heb op 32 GB. Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met een jailbreak kan dat aan van alles en nog wat liggen maar aan het werkgeheugen zeker niet want dat is op een iPhone 5 1.024 MB.
Verwijder de apps eens en download ze opnieuw uit de Apple App Store. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het gaat hier om games die ik via de App Store aangeschaft/gekocht heb, niet vanuit Cydia. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Staan er bij jou in de Diagnostics wel foutboodschappen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 blijft crashen. | Fulmaster | Jailbreak | 3 | 28-11-11 12:11 |
iPhone laat pc crashen | harm040 | iPhone algemeen | 0 | 13-10-11 14:32 |
Iphone blijft Crashen! | GRozenberg | iPhone algemeen | 4 | 17-10-09 15:02 |
iPhone laten crashen! | O.G. | iPhone algemeen | 4 | 28-01-08 20:50 |
|
|