gift van een vriend voor apps te kopen discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg van een vriend uit het verenigd koninkrijk een gift van 10 pounds maar nu klik ik op redeem en het zegt dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gift van een vriend voor apps te kopen
Ik kreeg van een vriend uit het verenigd koninkrijk een gift van 10 pounds maar nu klik ik op redeem en het zegt dat ik alleen via het vk winkel er iets kan mee doen en ik wil er apps mee kopen (ik ben in België geregistreerd ...
Iemand een oplossing Dank bij voorbaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het maakt niet uit naar welk mail adres die Britse voucher verstuurd is. Je kan die voucher alleen gebruiken in de Britse App Store. Dus, maak met iTunes een Brits iTunes account aan (met om het even welk nieuw mail adres).
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 06-06-14 om 20:40. Reden: Schreifvauten |
|
|||
|
|||
Aangezien ik nog 0.66€ staan heb kan ik niet veranderen zegt het en ik kan niets kopen voor 0.66€ wat nu te doen ????
|
|
|||
|
|||
Nogmaals:
Citaat:
Je moet eerst uitloggen uit de Belgische App Store en dan een nieuw account aanmaken in de Britse App Store. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Vriendelijk bedankt timosha, het is me gelukt Btw als ik nu terug overschakel naar mijn vroegere log in blijven de apps daar dan ook in die ik gekocht heb
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja, natuurlijk. Wij hebben hier vijf (5) App Store Accounts. Moeder de vrouw van F en NL en ik van B, D en USA. Er gaat niets verloren als je van het ene naar het andere account wisselt.
|
|
|||
|
|||
Hartelijk bedankt voor je info timosha btw nog een vraagje.Ik ga binnen 2 weken overschakelen van een 4 s iphone naar een 5c, kan ik als ik nu een volledige reserve kopie maak van mijn 4 s op i tunes kan ik daarna de nieuwe 5c aansluiten en de reservekopie overzetten naar de 5c zodat alles van mijn 4s op mijn 5c staat ????
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Thanx Timosha you rule
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes Gift Card online kopen? | MarioG | Koopinformatie Nederland | 49 | 24-11-14 15:00 |
ik heb een vraag over kortere Wi-Fi op mijn iphone dan die van mijn vriend | julian7701 | iPhone algemeen | 7 | 23-08-13 14:02 |
filmpje over vervangen iPhone (alsof je een vriend wegdoet) | macleentje | Chat en geruchten | 1 | 19-06-13 14:21 |
iPhone kopen 180 euro vriend | the doctor1986 | Koopinformatie Nederland | 9 | 18-04-09 23:19 |
|
|