Hoe een game synchroniseren tussen iPad en iPhone 6 plus? discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil de voorruitgang die ik heb behaald met een game op mijn iPad, ook hebben op mijn iPhone 6 Plus? Weet iemand hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe een game synchroniseren tussen iPad en iPhone 6 plus?
Hallo,
Ik wil de voorruitgang die ik heb behaald met een game op mijn iPad, ook hebben op mijn iPhone 6 Plus? Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Het lukt mij alleen om de game, die op de iPad staat gesynchroniseerd is met iTunes, op die manier ook op mijn iPhone 6 Plus te zetten, echter begint de game dan van voren af aan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps synchroniseren tussen Itunes en Iphone/Ipad | benc4 | iPhone algemeen | 1 | 09-07-14 10:55 |
Agenda synchroniseren tussen iPad & iPhone | JeroenBaele | iCloud | 6 | 12-02-13 18:45 |
hoe een ad hoc verbinding opzetten tussen ipad 2 en windows 7 pc | world | Wi-Fi | 0 | 01-09-12 12:06 |
bladwijzers in ibook synchroniseren tussen Iphone en Ipad | flinstone | iTunes | 4 | 21-12-11 07:56 |
email synchroniseren tussen iphone, ipad en outlook | arcovandermeij | iPad algemeen | 1 | 20-09-10 21:30 |
|
|