//

Hoe een game synchroniseren tussen iPad en iPhone 6 plus?

Hoe een game synchroniseren tussen iPad en iPhone 6 plus? discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil de voorruitgang die ik heb behaald met een game op mijn iPad, ook hebben op mijn iPhone 6 Plus? Weet iemand hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-14, 17:47
Scirocco Scirocco is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 261
Standaard Hoe een game synchroniseren tussen iPad en iPhone 6 plus?

Hallo,

Ik wil de voorruitgang die ik heb behaald met een game op mijn iPad, ook hebben op mijn iPhone 6 Plus?

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?


Het lukt mij alleen om de game, die op de iPad staat gesynchroniseerd is met iTunes, op die manier ook op mijn iPhone 6 Plus te zetten, echter begint de game dan van voren af aan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps synchroniseren tussen Itunes en Iphone/Ipad benc4 iPhone algemeen 1 09-07-14 10:55
Agenda synchroniseren tussen iPad & iPhone JeroenBaele iCloud 6 12-02-13 18:45
hoe een ad hoc verbinding opzetten tussen ipad 2 en windows 7 pc world Wi-Fi 0 01-09-12 12:06
bladwijzers in ibook synchroniseren tussen Iphone en Ipad flinstone iTunes 4 21-12-11 07:56
email synchroniseren tussen iphone, ipad en outlook arcovandermeij iPad algemeen 1 20-09-10 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.