Apps/games niet meer te vinden? discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ronduit een schande vind ik; dungeon hunter 1&2 niet meer te vinden, zucht. Ik vind dit niet kunnen; ik kocht die meende ik toen op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps/games niet meer te vinden?
Ronduit een schande vind ik; dungeon hunter 1&2 niet meer te vinden, zucht.
Ik vind dit niet kunnen; ik kocht die meende ik toen op dag 1 beide games, betaalde 5,99 euro alsk mij nie vergis en nu............nimmer te vinden. Hero of sparta 2 ; nog zo'n topgame, ook 5,99 voor betaald, ook foetsie, nimmer te vinden. Vind dat echt nie kunnen, ik snap dan ook niet dat Apple dit zomaar toelaat? Eerst goed geld aan verdienen en dan gewoon ermee stoppen of hoe je het ook wil noemen? En zo zijn er nog apps e zeg. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toen ik vorig jaar bezig was met jouw App Store probleem bezig was (en 1.500 gratis apps heb gedownload om het probleem te reproduceren) heb ik je gezegd dat je al jouw aankopen in iTunes moet downloaden. Als je dat nu gedaan had in plaats van heel de dag met de App Store app op de iPhone te spelen dan stonden die apps nu in de iTunes bibliotheek.
Soms worden apps uit de app store verwijderd. Als die echter in de iTunes bibliotheek staan kan je die altijd met iTunes opnieuw installeren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dat is wel geen antwoord e op hetgeen ik heb gepost. Ik snap da dus nie da zoiets kan en mag? Zijn tenslotte goed verkochte games ze. |
|
||||
|
||||
Heb je de recente wijzigingen in de iTunes voorwaarden geaccepteerd?
Dan ook dit: Citaat:
|
|||
|
|||
Jaman zeg, das echt erg ze,ppff, dan ben ik redelijk wat games/apps kwijt.
Mja, ik blijf erbij, ik betaalde 5,99 voor die games, die verkochten zeer goed ook, vind het niet kunnen dat die niet meer in de appstore te vinden is. |
|
||||
|
||||
Nu we het hier toch over hebben... ik probeer net de VLC app te downloaden, maar is onvindbaar. Is deze verwijderd uit de store?
En jammer van je verloren games trouwens. Is mij ook al meerdere malen overkomen. Des te eerder je het accepteert (niet de voorwaarden ) des te beter. Sla ze voortaan op.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
" Ja das waar maar anderzijds dat blijft ook nie duren ze, vroeg of laat verdwijnen die volledig, da je ze nimmer kan spelen, vooral als er een update is van ios gebeurt het dat het nimmer gaat."
Ik ben van iOS 5 naar iOS 6 gegaan en daarna naar iOS 7 en nog steeds staan er apps in iTunes van een paar jaar terug die niet meer te vinden zijn in de store. Niet dat ze allemaal nog werken maar ze staan er nog wel. Ik las dat je jaren terug nogal bezig was met van alles - apps op een externe harde schijf zetten enzo - doe je dat nog steeds? Kan dat eigenlijk wel zonder problemen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan je normaal je vorige "aankopen" (zelfs de gratis apps) gewoon niet vinden bij de tab "Updates" , daar zie ik al mijn aankopen ooit gedaan, zelfs Flappy Bird (dat al lang verwijderd is uit de store) kon ik probleemloos op mijn iPhone 6 installeren...
Of is dat wat je bedoelde met "via iTunes bibliotheek" Timosha? |
|
|||
|
|||
De oplossing is dan toch een backup te maken op je pc/mac? Dan worden de apps op jouw pc gekopieerd en kan je altijd later nog weer installeren.
Zo heb ik als voorbeeld gridlee officieel uit de appstore geïnstalleerd op m'n ipad en daarna een backup op m'n pc gemaakt. Een dag later is hij verwijderd uit de appstore. Maar zolang ik hem op m'n pc heb staan, kan ik hem altijd op mijn systemen installeren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PC kan apps niet vinden | eline-joyce | iPhone algemeen | 0 | 02-12-13 14:57 |
Apps en muziek niet meer terug te vinden na iOS 5-update | MeLiesa | Muziek, foto & video | 22 | 11-01-12 22:59 |
Geen geluid meer games en muziek apps?? | Stingray | iPad algemeen | 4 | 01-08-11 20:40 |
Alles weg muziek, apps, games en meer | Shades | iPhone Apps | 1 | 19-07-10 00:22 |
Apps/games roteren (2 richtingen of meer) | proXify | iPhone Apps | 4 | 21-03-10 20:26 |
|
|