filmpje over vervangen iPhone (alsof je een vriend wegdoet) discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tijdje terug was er bij de nieuwsberichten een filmpje waarbij een iPhone werd vervangen door een nieuwer type en er vergelijk werd gemaakt met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
filmpje over vervangen iPhone (alsof je een vriend wegdoet)
Een tijdje terug was er bij de nieuwsberichten een filmpje waarbij een iPhone werd vervangen door een nieuwer type en er vergelijk werd gemaakt met afscheid nemen van een vriendin of zoiets. Wie weet wat ik bedoel en waar ik het terug kan vinden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//verplaatst naar chat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe maak een een filmpje van mijn beeld. | elco007 | iPhone algemeen | 3 | 24-06-12 01:33 |
Safari: Naar een site gaan alsof je op een computer zit | Exclusiivez | iPhone algemeen | 2 | 08-05-12 18:59 |
Goed youtube filmpje met een space balloon en een hoofdrol voor de iphone | gurkiebmx | Chat en geruchten | 0 | 16-10-10 10:26 |
Iphone uit VS meenemen; doen alsof het een japannertje is.. | harmalfa | Koopinformatie Nederland | 8 | 21-04-08 18:02 |
|
|