Safari: Naar een site gaan alsof je op een computer zit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag naar een site, maar aangezien de mobiele versie beperkingen heeft, wil ik graag de desktop versie hebben. Die optie is er ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari: Naar een site gaan alsof je op een computer zit
Ik wil graag naar een site, maar aangezien de mobiele versie beperkingen heeft, wil ik graag de desktop versie hebben. Die optie is er ook en klik ik ook aan, maar zin heeft het echter niet. Is er een manier om dit te omzeilen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk ligt dat aan de site zelf.
|
|
||||
|
||||
Probeer het eens met een browser waar je de user agent string van kunt aanpassen?
Voorbeeld: iCab Mobile. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pdf via Safari naar iBooks lukt pas na een paar pogingen | Beech43 | iPad algemeen | 1 | 04-05-12 00:53 |
Als ik youtube luister en naar een ander tablad wil gaan gaat de muziek uit | jerryvn | Muziek, foto & video | 1 | 02-01-12 18:50 |
Apps overzetten van Iphone naar een 2e computer | derks | iTunes | 46 | 23-10-09 21:02 |
Iphone uit VS meenemen; doen alsof het een japannertje is.. | harmalfa | Koopinformatie Nederland | 8 | 21-04-08 18:02 |
mensen die naar vs gaan, een aan 1.1.2 kunnen geraken | cederique | Koopinformatie Nederland | 2 | 21-01-08 18:48 |
|
|