//

mensen die naar vs gaan, een aan 1.1.2 kunnen geraken

mensen die naar vs gaan, een aan 1.1.2 kunnen geraken discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, zoals de titel al luid, ik zoek mensen die naar de vs gaan, zeeer binnenkort, en die zonder problemen en iphone meekrijgen en msh ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-01-08, 11:15
cederique cederique is offline
• iOS 3.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard mensen die naar vs gaan, een aan 1.1.2 kunnen geraken

hallo, zoals de titel al luid, ik zoek mensen die naar de vs gaan, zeeer binnenkort, en die zonder problemen en iphone meekrijgen en msh nog een 1.1.2 ook
ik ken wel iemand die binnen 3 weken gaat, en leek, een vrouw die een wil meebrengen voor me , maar jach, hopelijk krijgt ze een mee, ik hoor ier van alle kanten, van ik krijg geen mee, ze mogen niet verkopen aan me en bla bla bla.

dus mensen die naar vs gaan, en 1tje kunnen meekrijgen en liefst nog 1.1.2 ook, neem even contact op aub

en je moet dit niet gratis doen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-08, 13:54
Krideri Krideri is offline
• iOS 4.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cederique Bekijk bericht
hallo, zoals de titel al luid, ik zoek mensen die naar de vs gaan, zeeer binnenkort, en die zonder problemen en iphone meekrijgen en msh nog een 1.1.2 ook
ik ken wel iemand die binnen 3 weken gaat, en leek, een vrouw die een wil meebrengen voor me , maar jach, hopelijk krijgt ze een mee, ik hoor ier van alle kanten, van ik krijg geen mee, ze mogen niet verkopen aan me en bla bla bla.

dus mensen die naar vs gaan, en 1tje kunnen meekrijgen en liefst nog 1.1.2 ook, neem even contact op aub

en je moet dit niet gratis doen

Kijk eens in het "te koop" aangeboden forum.
of zet een oproep in het "te koop gevraagd" forum.
Je zal dan wel info en iPhones genoeg hebben als je er wilt achterrijden in België of Nederland.

(Achter rijden is aan te raden, zo weet je tenminste wat je in handen krijgt.)

Succes
  #3  
Oud 21-01-08, 17:48
cederique cederique is offline
• iOS 3.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

ja oky, thanks
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voor mensen die toch een witte iphone wil(de) Dexstron iPhone accessoires en onderdelen 16 27-09-10 20:29
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr guided tours Ontwikkelen voor iOS 5 01-02-10 22:51
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai Cheeems Archief 7 04-12-09 14:14
Dingen die aan Elevens beter kunnen DutchAppeal iPhone Apps 3 31-12-08 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.