Het grote Highscore-topic discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) 189 hierzo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
189 hierzo
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
555 maar hoger ho maar :-(
ken iemand die heeft 668 die moet ik verbreken :-P |
|
||||
|
||||
Ik vind het ook erg verslavend
Score: 91000 ongeveer Wave: 72 Je zou ook eens een screen van je opstelling moeten posten, want die helikopters vanaf wave 60 ongeveer worden altijd een probleem bij mij... de rest geraakt praktisch niet voorbij mijn line of defense, maar die helikopters vliegen er gewoon over |
|
||||
|
||||
Dit vind ik zelf altijd erg efficiënt:
Ik bouw altijd volgens deze zelfbedachte regels: - Laat de paden van boven naar beneden lopen (zie screenshot); - Zorg dat in het middelste pad van links naar rechts sterke wapens staan; - Zorg dat helikopters geraakt kunnen worden door bommen/tasers èn afremmers; |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn high score is:
279.725 wave 100 level easy 214.000 wave 54 level medium -> 299.650 wave 65 level medium we worden beter Het level hard is (nog) niet te doen.. Laatst gewijzigd door Cmdaulnis; 14-10-08 om 01:38. |
|
||||
|
||||
verslaafd? Neuh, mar speel het wel de hele dag door, in de pauze tijdens het schrijven van scriptie uiteraard....
high score: 381.950 wave 77 level medium |
|
||||
|
||||
highscore:
224.050 wave 99 level easy eerste keer dat ik speelde |
|
||||
|
||||
''Nou nog 1 potje dan, dan ga ik echt weer verder met m'n scriptie''
high score: 440.900 wave 99 level medium Ruim 3 kwartier met 1 potje bezig geweest.... |
|
||||
|
||||
Echt uberverslavend dit spel
|
|
|||
|
|||
ondertussen 332
UPDATE net 542 gehaald Laatst gewijzigd door Semmm; 27-10-08 om 23:47. |
|
||||
|
||||
Screenies
|
|
|||
|
|||
Zit nu op 999, zal zo even een screen proberen te uploaden.
Laatst gewijzigd door Huub_; 28-10-08 om 02:59. Reden: screen toegevoegd. |
|
|||
|
|||
zit persoonlijk op 256 bommetjes Daarna ga ik voor een GIG lol!
|
|
|||
|
|||
kan je niet hoger dan 999?
of puur toeval dat je daar af ging? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha ok, ik moet eerst maar is de 600 zien te halen
Hehe 636 gaat steeds wat verder, maar poe wat duurt dat lang voordat je er bent, je meot je gewoon 5 minuten lang concentreren en achter elkaar die dingen indrukken m'n vinger trilde helemaal Laatst gewijzigd door iMario; 29-10-09 om 17:35. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop! |
|
|||
|
|||
na de eerste paar keer moest en zou ik die honderd halen! dit gaat wel erg ver met scoren van bijna 1000. Sta nu op 277. Oefenen om die 1000 te halen dan maar
|
|
|||
|
|||
er is nu ook een nieuwe dactyl, dactyl 2 daar zijn meer varianten van t spel dactyl zoals groene bom, als de bom groen is mag je 'm niet aantikken dan wordt ie rood en dan moet je 'm snel aantikken, zo zijn er nog 5 andere soorten, deze dactyl kost wel geld maar is erg leuk
|
|
||||
|
||||
Lightning Tap - High Score Thread!
Lightning Tap is een simpel spelletje waarmee je zo snel mogelijk moet reageren door op het scherm te tikken.
Installeer Lightning Tap uit de App Store, start hem op, druk op start en druk dan zo snel mogelijk op het scherm zodra de bliksem verschijnt! De app is uiteraard gratis (volgens mij voor een korte tijd btw). Post hier jouw high scores van de Lightning Tap app (post een screenshot). Mijn high scores: Succes!
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|