Het grote Highscore-topic discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is alleen wel vervelend dat je na elke puk (puk, schijf, whatever) een keer op het scherm moet tappen om door te gaan... Gooi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het is alleen wel vervelend dat je na elke puk (puk, schijf, whatever) een keer op het scherm moet tappen om door te gaan... Gooi liever alles in 1x door.
|
|
|
|||
|
|||
"Automatisch uitzoomen" in instellingen.. Je kan btw, als je snel genoeg bent, alle puks achter elkaar gooien zonder dat ie eerst inzoomt.. En aan t inzoomen ben ik gewend geraakt, maar ik had je ervoor moeten waarschuwen
|
|
||||
|
||||
Wel een leuke app... Heb nu bijna 15 potjes gedaan. Morgen weer verder!
|
|
|||
|
|||
Wildwest pinball highscore
Wat is jouw highscore met het pinball spel Wildwest?
Die van mij: $1.404.405 |
|
|||
|
|||
ik kom niet boven de 900.000 uit. Jammer dat je alleen een online leaderboard heb en niet ook lokaal. Met Find It! is het prachtig om elkaars topscores te blijven verbeteren. Boven die 7 miljoen bij WW pinball kom ik toch nooit
Laatst gewijzigd door KoningL; 29-04-09 om 17:03. |
|
|||
|
|||
Ja, een lokale highscore list would be damn awesome!
Ik heb gister trouwens een nieuw record neergezet: Met één bal over de 1.2m gescored en daarna een gemiddelde van 100k per bal! Desalniettemin een nieuw record: Edit: deze score is goed voor een 564e plek op de worldranking, niet slecht als je je bedenkt dat er meer dan 30.000 spelers meedoen! Laatst gewijzigd door iMario; 29-10-09 om 17:37. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop! |
|
|||
|
|||
HighScore met Isjoel --- 143 ---
|
|
|||
|
|||
inmiddels heb ik 144 als hoogste .. een gemiddelde van 110! ha!!!
hoogste in 1 beurt spel is 85 |
|
|||
|
|||
ik zit nu op 1856, en als 2e 1236
|
|
|||
|
|||
Sta nu op 2.252.675 goed voor een 2057e plek op de world ranking.
Highscore wereldwijd inmiddels 83 miljoen! update trouwens nice: meer info over de beloning per onderdeel in het begin en locale highscores |
|
||||
|
||||
The Creeps! Score van 1553889!
En dit was de opstelling:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Mijn highscore met Bix....
|
|||
|
|||
ow dat werkt dus niet.. hoe zet ik hier mijn printscreen?
|
|
|||
|
|||
nieuwe highscore bij Isjoel!
145... succes met het verbeteren ervan maar wel even een screen als je in de buurt ervan komt |
|
|||
|
|||
dit is mijn dactyl record
wens ik jullie ook nog succes mee! maar zie dat jullie veel met isjoel bezig zijn dus ga dat ook maar eens proberen! hier mijn printscreen Laatst gewijzigd door iMario; 29-10-09 om 17:38. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
Weer een nieuwe highscore met TheCreeps!
Ben tot wave 313 gekomen met een score van 3763929 Behaald met deze opstelling: |
|
|||
|
|||
score Isjoel
1 beurt spel 90 3 beirt spel 148 gemiddelde van 116 HA!! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Highscore bij DoodleJump en Harbor Master. DoodleJump: een leuk & verslavend spelletje!
Spoiler
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black ~ Dormituri te salutant ~ Laatst gewijzigd door Bordyl; 14-07-09 om 14:12. Reden: Spoiler + highscore Harbor Master toegevoegd |
|
|||
|
|||
Real Racing - Deel je ranking!!! If you dare...
Jaja, er zijn al veel topic's verschenen met deel je vriend codes en dergelijke, maar sinds enkele dagen heb ik mij volledig op het game Real Racing van Firemint gestort en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Voordien speelde ik dit game zo af en toe en vandaag ben ik met een ranking van 3576 vertrokken en ben geëindigd op positie 207. Dit maakt mij natuurlijk nieuwsgierig hoe de "die hard" gamers van dit game op dit forum het er vanaf brengen.
Als het kan, post even een screenshot met je ranking, dit vind je terug in het game onder "Profile". Een screenshot maak je door de "home" en de "sluimer" toets tegelijk in te drukken, de foto vind je terug in je filmrol. |
Labels |
app store, firmware 2.x.x, games, guitar hero, lightning tap, tap tap revenge, ttr |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|