iMobsters, een nieuwe mafia game! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cozmo Elke cent die je hebt investeren in real estate. Punten die je haalt investeren in je blauwe weerlichtje, tot een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
je zit al in mn mob, (ben casper22) dus daar heb ik in ieder geval al goed aan gedaan Maar wat krijg je dan als je veel mensen toevoegd waar is het goed voor? en wat is het uiteindelijke doel van het spel? heb je een toplijst of zoiets in die richting? en je heb missies die gaan steeds tot bijv rank 2 maar als je dan meer doet begin je weer bij rank3 terwijl je toch hetzelfde blijft verdienen.. heeft het dan nog wel nut die missies te doen? en is het zo als ik bijv 10x een pistool koop met een attack van zeg 5 heb ik dan een attack power van 50? of alleen 5? Laatst gewijzigd door casper22; 25-12-10 om 17:55. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
en hoe kan je het beste je defense/attack hoog maken?
is het slim om bijv 10 miniguns 10 bazookas te hebben of kan je het beste alleen het duurste kopen? en waarom hebben sommige mensen bijv 1000snipers is dat een betere tactiek dan om betaalde wapens te kopen? |
|
|||
|
|||
Dutch Famlay
Allereerst, Add me: 56MQTQ!
Ben net 3 daagjes bezig met iMobsters en ik wil the Dutch Family joinen.. Ik kan alleen geen account aanmaken op imobstersnl. Kan iemand me verder helpen, ben nog redelijk noob met iMobsters... Tnx! Greetz |
|
|||
|
|||
Ik zou graag joinen.. Waar en hoe creeer ik die room? Ben nog redelijk NOOB. Tnx alvast!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb nu 25aanval 15 defense en 6 stamina, rest hetzelfde...en voor de rest gewoon wachten op geld en dat herinvesteren in realestate, hoop binnenkort 20mil te hebben voor Office Tower. Voor de rest heb ik het met items enzo ook nog niet helemaal uitgevogeld... heb al wel 83 mobsters in mijn mob, terwijl de max op mijn lvl nog maar 70 is (lvl 14) |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat je juist niet te snel moest lvl'n, daarom doe ik nagenoeg geen enkele missie.
|
|
|||
|
|||
En over die Dutch Family, ik heb geprobeerd Reems te adden / commenten, maar die reageert niet, vraag me af of die family uberhaupt nog bestaat..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beetje geduld, ATMs vinden en adden, dat zijn mensen die zich laten killen zodat jij geld krijgt. en Bounty hunten, oftewel mensen op Hitlist met grote bedragen proberen af te maken. Kreeg laatst bij zo'n kerel 3/4 miljoen per attack, dan gaat het wel lekker
Ben nu aan het campen op lvl 14, heb 85 mobs, Fire helms gemaxed op 70, ook al 70 snipers, ben nog bezig om 70 SUVs te kopen, heb er 23. En de rest gaat in real estate, heb een income van 695.000 en geen upkeep dit per 50min (tycoon). En ik wil eigenlijk een income van minimaal 40miljoen als ik lvl 20 bereik, moet gaan lukken met geduld. Laatst gewijzigd door RelnichtNL; 30-12-10 om 22:54. |
|
|||
|
|||
Hallo iedereen, Ik heb van mijn level 87 een ATM gemaakt met een income van 106mil per uur. De mobcode van mijn ATM is 3SRQFW. ALs je ook YX4V49 toevoegt mag je mijn ATM 5 keer per dag aanvallen ( je ontvangt 10m per kill, je moet bij elkaar ongeveer 50 attack hebben om te kunnen winnen (dit is erg weinig)). Als je me vaker dan 5 keer per dag aanvalt zal ik je van mijn mob verwijderen en zul je mij niet meer kunnen aanvallen. Veel plezier. -Sam-
|
|
|||
|
|||
hierbij mijn code : RXUXR6
grts |
|
|||
|
|||
Ben ook net begonnen met imobsters, dus ook nog nieuw met het spel. Ik heb er al een paar hier boven proberen toe te voegen. Maar als er nog meer zijn:
Black Jack code: KS5VRH |
|
|||
|
|||
Lvl 126, heb nog een paar mobsters nodig.
E9GJ25
|
|||
|
|||
Goed snel, en erg verslavend!
Voeg me toe Rudoz: Code, TRMUKT Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
En ik heb het ook net maar eens erop gezet.
Code: C7W97D |
|
|||
|
|||
my mob code is: C96CHK
Voeg me toe!
|
|||
|
|||
Hallo, mijn code: NKBJV2
|
|
|||
|
|||
hallo,
Dit is mijn code : V3UN5M Voeg mij gerust toe ! groetjes b0nes Laatst gewijzigd door b0nes; 09-03-11 om 18:51. |
|
|||
|
|||
Ook weer toegevoegd!
ADD me maar: XYCX7K Laatst gewijzigd door ZW038; 30-03-11 om 16:11. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMob! Nieuwe coole Mafia game! (en gratis) | pukkert | iPhone Apps | 453 | 12-12-10 16:01 |
Beste mafia-game | xprog | iPhone Games | 6 | 07-10-10 19:30 |
iMobsters account overzetten | kappah | Archief | 2 | 21-10-09 09:33 |
|
|