2-Player games 1 apparaat? discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek wat iphone en ipad games waarmee je met zn tweeen kan spelen op 1 apparaat? elke speler 1 vinger zeg maar, of 2. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2-Player games 1 apparaat?
Ik zoek wat iphone en ipad games waarmee je met zn tweeen kan spelen op 1 apparaat? elke speler 1 vinger zeg maar, of 2.
Air Hocky is de enigste die ik ken... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ken ook alleen Air Hockey.
Of was tap tap Revenge niet multiplayer? Op 1 apparaat dan. Zoek anders op multiplayer ofzo :$.
|
|||
|
|||
Dit is waarschijnlijk niet precies wat je bedoelt, maar met Monopoly Worldwide en The game of life kun je multiplayer met 1 apparaat.
Alleen moet je dan wel telkens je Iphone doorgeven |
|
|||
|
|||
Met fruit ninja for ipad kan het ook.
Hier krijg je dan een split screen |
|
|||
|
|||
Battleship heeft pass 'n' play mode.
Dus, je houdt het apparaat vast, doet je ding, en geeft het dan aan de persoon waarmee je speelt, enzovoort. |
|
|||
|
|||
Multipong zeker niet vergeten Lijkt me een geweldig spel
|
|
|||
|
|||
pong is altijd prettig en vergeet ook die boardgames niet he: ganzenspel of scrabble, monopoly enz
|
|
|||
|
|||
Tower madness (ipad) is leuk, met splitscreen. Foosball: tafelvoetbal
|
|
||||
|
||||
Moet je zoeken op "Multitouch" games.
Dat is een techniek dat er meerdere handelingen tegelijk bezig zijn dus speciaal voor zulke games. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid apps na wissen ander apparaat | laatr | iPhone Apps | 2 | 17-05-11 00:06 |
Windows: Autorisatie van apparaat in trekken | smittie-4 | iTunes | 2 | 31-08-09 15:16 |
SB-apparaat verbruikt momenteel te veel stroom | nol | iPhone algemeen | 0 | 09-05-09 11:38 |
IPhone koppelen aan bluetooth apparaat | Haes | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 06-02-09 21:56 |
Detecteer Wi-Fi/bluetooth apparaat | m-jay | Archief | 2 | 14-02-08 11:40 |
|
|