itunes gifcard voor apps (credicardgegevens ingevuld) discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb mijn creditcard gegevens ingevuld maar heb een itunes gift-card cadeau gekregen, ik heb begrepen dat je hier ook apps mee kunt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes gifcard voor apps (credicardgegevens ingevuld)
Hallo mensen,
Ik heb mijn creditcard gegevens ingevuld maar heb een itunes gift-card cadeau gekregen, ik heb begrepen dat je hier ook apps mee kunt kopen, graag zou ik willen weten hoe ik apps kan kopen met zo'n gift card? Heb mijn creditcard gegevens wel al ingevuld. Harstikke bedankt voor de hulp alvast, Groetjes Yvan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kun je de gift card inwisselen in iTunes of de Appstore.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bedankt, geld dit ook voor apps of alleen voor muziek?
ik kan nu niet kijken omdat ik op mijn werk ben, vandaar |
|
||||
|
||||
Als je de code hebt ingewisseld kan je er gewoon dingen van kopen tot je tegoed op is en dan wordt er weer van de creditcard afgeschreven.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb ook ooit zo'n kaartje gekocht omdat ik geen cc had.
|
||||
|
||||
Zolang er een (giftcard) tegoed op je account staat, wordt dat gebruikt. Als je bijv. €0,21 tegoed op je account hebt dan wordt het overige bedrag weer van je creditcard afgeschreven.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heb verkeerde registratie ingevuld, wat nu?!? | len2412 | iPhone algemeen | 8 | 05-08-11 12:48 |
iTunes-wachtwoord van oude gebruiker voor Apps-Updaten | lerwin | iPhone Apps | 11 | 25-01-11 12:21 |
APN niet ingevuld en toch mobiel internet? | Davy_BE | iPhone algemeen | 4 | 12-08-09 09:42 |
mobistar APN automatisch ingevuld? | mrgoolie | Orange | 2 | 21-08-08 12:21 |
1.1.4 EDGE password en username kan niet worden ingevuld | flipjo | Archief | 1 | 28-04-08 13:40 |
|
|