Kiosk app kan niet in map discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Allereerst hulde voor Apple voor iOS5, fantastische update! Ik kwam alleen iets raars tegen: ik krijg het niet voor elkaar de kiosk app in een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kiosk app kan niet in map
Allereerst hulde voor Apple voor iOS5, fantastische update! Ik kwam alleen iets raars tegen: ik krijg het niet voor elkaar de kiosk app in een map te plaatsen. Is hier een reden voor?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja kwam ik ook tegen, ga die app niet gebruiken dus wilde hem "verstoppen"...
|
|||
|
|||
Kan bij mij ook niet. Waarom heeft Apple zoveel 'verplichte' apps? Veel van die apps gebruik ik niet. Ik zou graag een optie zien om die apps van mijn telefoon te verwijderen.
|
|
||||
|
||||
JB-ers kunnen hem verwijderen met de "NoNewsIsGoodsNews" tweak!
|
|||
|
|||
Ik denk dat jullie wel wat aan deze link hebben HOW TO: Put Newsstand In A Folder On iOS 5 [Without Jailbreaking] | The Coding Massacre
|
|
||||
|
||||
Top! Dat werkt inderdaad.
|
||||
|
||||
Maar daarmee iOS5 wel bij het gebruik van de app ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kiosk in iOS 5 | iTompie | iPhone algemeen | 4 | 13-10-11 13:46 |
Windows: Hoe kan ik een programma map maken | LaFem | iTunes | 1 | 03-07-10 22:31 |
TomTom: waar kan ik favorieten map vinden? | truckdiver | iPhone Navigatie | 1 | 15-02-10 13:04 |
Windows: Error: De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt... | bastiaan1975 | iTunes | 10 | 26-10-09 23:19 |
Map van app op iPhone heeft niet de naam van de app zelf | evad | iPhone Apps | 7 | 30-01-09 18:06 |
|
|