Agenda discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan zo niets vinden op het forum. Ik wil graag mijn agenda punten van bijvoorbeeld de aankomende week op mijn lockscreen willen hebben. Had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda
Ik kan zo niets vinden op het forum.
Ik wil graag mijn agenda punten van bijvoorbeeld de aankomende week op mijn lockscreen willen hebben. Had wel verwacht dat dit mogelijk zou zijn met het nieuwe berichten systeem maar kan niet vinden hoe ik dat kan instellen. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is niet mogelijk in het lockscreen zonder jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Lock screen is een apps die dit doet maar je moet het wel elke week zelf manueel doen.
Lock screen opstarten, er wordt een soort screen shot genomen van je agenda (je kan zelf instellen hoeveel items je wil zien). Dan moet je via instellingen deze foto gebruiken als achtergrond op het lockscreen. Is wel jammer dat je het manueel moet doen. Had ook verwacht dat met het nieuwe berichten systeem dat zou werken maar jammer genoeg komen enkel de agenda punten voor de komende 24 uur te voorschijn (en niet op het lock screen). |
|
||||
|
||||
@Jeroenski
Ik zie dat je je iPhone gejailbreakt heb. Kijk ff in cydia naar LockInfo of intelliscreen. Kheb met beide ervaring en vind LockInfo persoonlijk net zo goed als Intelliscreen en vele malen goedkoper ;-)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
externe agenda in gmail plaatsen op standaard agenda ipad | levy | iPad algemeen | 16 | 22-09-11 18:39 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
iMac: agenda Thuis & PC agenda Werk? | BfromB | iTunes | 8 | 26-07-09 11:21 |
|
|