uitgaande gesprekken analyseren. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een app die de gesprekken die ik heb gehad analyseert en de data dan exporteert. Bijvoorbeeld: Bellergroep duur tijd aantal keren per dag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
uitgaande gesprekken analyseren.
Ik zoek een app die de gesprekken die ik heb gehad analyseert en de data dan exporteert. Bijvoorbeeld:
Bellergroep duur tijd aantal keren per dag enz Omdat ik voor mijn werk mijn gevoerde gesprekken (per klant) moet opgeven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
analyseren, contact, contacten, gesprek, gesprekken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App om Wi-Fi netwerken te analyseren | metalmakker | iPhone Apps | 5 | 27-09-11 18:15 |
uitgaande gesprekken blokkeren na een aantal minuten | Douwe.ewoud | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-04-11 15:30 |
Uitgaande gesprekken blokkeren | -DUS- | Odido (T-Mobile) | 2 | 15-02-11 19:07 |
info popups bij uitgaande gesprekken | maine | iPhone algemeen | 1 | 21-04-10 15:58 |
Verschil tussen inkomende en uitgaande smsjes / gesprekken | svha | iPhone algemeen | 5 | 15-01-09 21:28 |
|
|