Apps uitzetten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb begrepen dat je apps kan uitzetten, door 2x op de ronde knop te drukken en dan de apps die onderin verschijnen aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps uitzetten
Hoi
Ik heb begrepen dat je apps kan uitzetten, door 2x op de ronde knop te drukken en dan de apps die onderin verschijnen aan te klikken, maar dit werkt niet ?... Doe ik iets verkeerd ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
2x op de knop drukken en dan je vinger op de apps onderin houden tot ze beginnen te trillen. Dan komen er stopbordjes bij te staan en kun je afsluiten
|
|
|||
|
|||
APPs uitzetten
Inderdaad, dat werkt.
Dank je. |
|
|||
|
|||
He hier was ik ook naar op zoek, handig!
|
|
|||
|
|||
Voor dit soort zaken heeft men een gebruikershandleiding uitgevonden....
Download die een keer bij Apple en er gaat een wereld voor je open. |
|
|||
|
|||
Ja ik heb hem nog maar een week, dus ben nog aan het uitvogelen wat ik allemaal kan doen!
|
|
|||
|
|||
bestaat er een mogelijkheid dat de app gelijk uitgezet wordt als je 1 keer op de home toets drukt, en of is er een andere manier om apps uit te zetten ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Een voorbeeldje van een JB-app die daarbij helpt, is Remove Background, die backgrounding uit kan zetten, maar ook selectief apps wel kan laten backgrounden (toch handig bij navigatie-apps o.i.d.). Werkt met Activator (dus 1 beweging instellen en alles stopt in de achtergrond, excl. zelfgemaakte uitzonderingen) en er is ook een SBSettings toggle. Meer uitleg hier. Maarja, jailbreak vereist dus.
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk! Laatst gewijzigd door Buur; 19-11-11 om 18:09. Reden: link toegevoegd |
|
||||
|
||||
@Timosha
Jij hebt toch ook geen handleiding gebruikt bij je eerste iPhone? Of wel? Zelf uitvogelen is juist het leuke imo Nee. Sommige apps ondersteunen echter geen multitasking, dus die 'sluiten' sowieso. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Haha, tja, dat neemt wel de fun van je ontdekkingsreis weg
Maar wel handig voor nieuwelingen inderdaad |
|
|||
|
|||
Thx. zat ik nu net ook al een hele tijd uit te zoeken hoe dit moest ....
Was nogal vervelend toen ik TomTom steeds uitschakelde en de lieve vrouw maar bleef verder zeuren ... Ik heb nog een vraagje ... krijg je ze op één of andere manier allemaal uitgeschakeld of blijven er steeds 4 actief ... no matter what. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hé thx.
Wel effe bezig geweest ... lol |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch aanvullen van apps uitzetten? | justrememberme13 | iPhone Apps | 4 | 10-03-11 14:03 |
Internet uitzetten | Lenvm72 | Odido (T-Mobile) | 8 | 12-06-10 15:06 |
T9 uitzetten | iphoneuser34 | Archief | 1 | 08-09-08 21:49 |
leesbevestiging uitzetten | maxblast | iPhone algemeen | 4 | 16-07-08 00:15 |
T9 uitzetten | dureappel | Archief | 2 | 03-05-08 15:46 |
|
|