App "Contacten" niet op beginscherm van Iphone 4s discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net de IPhone 4s (mijn 1e Iphone) aangeschaft. Ik zie nergens op een van de schermen de app Contacten staan. Hoe kan ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App "Contacten" niet op beginscherm van Iphone 4s
Heb net de IPhone 4s (mijn 1e Iphone) aangeschaft. Ik zie nergens op een van de schermen de app Contacten staan. Hoe kan ik deze alsnog op het opstartscherm krijgen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens op het tweede beginscherm.
En dan, open Safari, klik op bookmarks en selecteer de iPhone handleiding. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ff helemaal naar links scrollen en dan zoeken op contacten. Heeft ie resultaat dan moet het ergens staan. Misschien in een mapje geplaatst.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone woordenboek maakt van "the" -> "THE" | Jewcookie | Archief | 1 | 11-05-11 16:21 |
App "Zoek iPhone" doet het niet | martijn1108 | iPhone Apps | 2 | 01-12-10 14:15 |
3GS met beginscherm in "zoom" modus | Bave | Archief | 2 | 22-10-09 15:29 |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
|
|