Trage installatie/update apps in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Vrijdag mijn 4S ontvangen, gisteren mijn eerste update van apps op mijn fone gehad. Wat mij direct opviel dat het updaten een ontiegelijke tijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Trage installatie/update apps in App Store
Hai,
Vrijdag mijn 4S ontvangen, gisteren mijn eerste update van apps op mijn fone gehad. Wat mij direct opviel dat het updaten een ontiegelijke tijd vroeg (op Wi-Fi 15 min, daarna op 3G nog es verder een half uur of meer). Het ging om 3 apps updaten. En geen Navigon, maar apps als Twitter. Dus geen zware data overdrachten of zo. Hebben jullie hier ook ervaring mee? Macamba |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trage Ipad 1 na software update 5.0 | john wings | iPad algemeen | 24 | 29-12-11 08:09 |
App Store - single app update werkt niet (meer) | defisit | iPhone Apps | 3 | 11-11-11 15:18 |
Stock en Weather apps doen het niet meer na update van installer of installatie Fring | hvanschaick | iPhone Apps | 5 | 08-05-08 16:57 |
|
|