i message ellende discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik en mijn vriendin hebben beiden een iphone (ios5) met één apple id - Moet ik voor i message twee apparte apple id's maken? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
i message ellende
Hoi,
Ik en mijn vriendin hebben beiden een iphone (ios5) met één apple id - Moet ik voor i message twee apparte apple id's maken? - Als dat het geval is, moet ik dan onze gedeelde/betaalde apps voor nieuwe id opnieuw aanschaffen? - En hoe zit dat met updaten op één pc waar mijn id geregistreed staat. Moet ik dan telkens van id wisselen? Mzzl, Eddread |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn vrouw en ik gebruiken één Apple ID voor aankopen in de App Store BE. En wij hebben elk een verschillend Apple ID (@me.com) voor iMessage (en iCloud). |
|
||||
|
||||
Zie ook deze uitleg van Apple: Apple ID's en iCloud
|
|||
|
|||
Top...thnxs
|
|
||||
|
||||
Je kunt voor iMessage gewoon een ander mail adres instellen bij instellingen/berichten, hierna is het mogelijk om het Apple-id mail adres te verwijderen. Zo kan je gewoon gebruik maken van iMessage zonder het mail adres van je Apple-id ;-)
|
||||
|
||||
Mijn vrouw en ik gebruiken hetzelfde Apple ID (zijn in gemeenschap van goederen getrouwd namelijk) en iMessage werkt perfect. Het is dus kennelijk niet nodig hiervoor een andere ID c.q. mail-adres te gebruiken.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ellende na upgrade 4.3.4 Wil terug naar 4.3.3 | parkjes | iPad algemeen | 4 | 24-07-11 23:57 |
3g 16 GB update ellende | NicolaasR | iPhone algemeen | 0 | 11-04-11 16:39 |
iPhone: Cydia ellende | thebruceii | Jailbreak | 0 | 31-08-10 18:09 |
iPhone ellende | MacRub | Unlock [archief] | 11 | 08-05-08 20:30 |
Mail crash na veel ellende | hanzana | Unlock [archief] | 5 | 29-02-08 13:04 |
|
|