Gegevens/savegame app "tijdelijk" opslaan? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan je gegevens van apps opslaan en vervolgens de app tijdelijk verwijderen van mijn Iphone. En later weer de app installeren en dan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gegevens/savegame app "tijdelijk" opslaan?
Hallo,
Kan je gegevens van apps opslaan en vervolgens de app tijdelijk verwijderen van mijn Iphone. En later weer de app installeren en dan de savegame/gegevens weer ophalen Alvast bedankt, Wout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan iemand me met dit probleem helpen
|
|
||||
|
||||
Ik weet zeker dat wanneer je een app handmatig van je iPhone verwijderd de savegame weg is.
Maar misschien is het anders wanneer je een app met iTunes verwijderd. Door hem uit te vinken? Ik ga dit binnenkort even testen. Ik vind het namelijk wel interessant. Ben hier namelijk zelf ook al meerdere keren tegen aan gelopen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Hoe zit het met "Gegevens mobiele netwerk" | steefdeb | iPhone algemeen | 1 | 06-10-10 19:03 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
[SNES] opslaan "save game" & geluid | bram87 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 10-04-08 12:11 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|