Vraagje aub help me. ivm nummerherkenning discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kent er iemand misschien een app waarmee je de nummer kunt krijgen van iemand die naar je Onbekend belt? Met Vriendelijke Groeten, Sof...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagje aub help me. ivm nummerherkenning
Hallo,
Kent er iemand misschien een app waarmee je de nummer kunt krijgen van iemand die naar je Onbekend belt? Met Vriendelijke Groeten, Sof |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee zorry, denk niet dat datnbestaat.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als dat het probleem is dan zit er niets anders op dan een ander nr. te nemen.
|
|
||||
|
||||
neem je toch op, hoor je vanzelf wie er belt.
|
|||
|
|||
hahha ja maar ik hoor niet wie dat er spreekt ze hebben verschillende geluiden die ze laten afspelen naast hun gsm.
Bijvoorbeeld ik bel naar u een houd mijn gsm aan de boxen van mijn pc en laat een geluidje afspelen van een man die je uitscheld. Daarom wil ik weten wie dat doet.Mijn wraak zal zoet zijn! |
|
||||
|
||||
bij Mobile Vikings kan je via de app "My Viking" toch kijken wie je heeft gebeld. Misschien hebben andere dat ook.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple website vraagje ivm iPhone | Kitschy | iPhone algemeen | 5 | 03-11-11 20:41 |
Newbee vraagje ivm netwerk | Peernij | iPhone algemeen | 3 | 25-04-09 20:49 |
Vraagje ivm. programeeren | Monsterkils | Archief | 7 | 05-04-09 23:50 |
help,help: vraagje ivm SSH | knuster | Archief | 8 | 29-10-08 09:23 |
Noob vraagje :) ivm 1.1.2 OTB naar 1.1.3 | dendirk | Archief | 1 | 01-02-08 17:07 |
|
|