Updates niet, herinstalleren wel?? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat iemand me kan helpen! Sinds ik m'n iPhone 4 naar iOs 5.0.1 heb geupdate en tevens gejailbreakt heb, kan ik m'n apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updates niet, herinstalleren wel??
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Sinds ik m'n iPhone 4 naar iOs 5.0.1 heb geupdate en tevens gejailbreakt heb, kan ik m'n apps niet meer updaten via app-store op m'n telefoon. Ik probeer bijvoorbeeld nu iBooks te updaten maar iedere keer rond de 90% stopt het balkje en krijg ik de melding: "App kan niet worden gedownload" met daaronder "iBooks kan op dit moment niet worden geinstalleerd". Als ik de app verwijder en dan weer opnieuw installeer, dan werkt het wel. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde! Heel vervelend, aangezien we nu geen kerstupdates kunnen uitvoeren zonder alle voortgang kwijt te zijn.
Ik ben nog aan het zoeken naar een oplossing. |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem bij mij, nog altijd na updaten naar de untethered jailbreak door Corona te downloaden. Iemand een oplossing?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toetsenbord werkt wel/niet/wel/niet/wel toch niet | Drezzz | iPhone algemeen | 7 | 08-12-11 23:25 |
iTunes en iPhone vinden geen updates terwijl er wel zijn | lolsmurf | iPhone Apps | 6 | 21-12-10 20:27 |
Herinstalleren Iphone 3G niet mogelijk | B.Lamers | iPhone algemeen | 9 | 14-03-10 19:09 |
geen updates zichtbaar, terwijl ze er wel zijn | mhoutman | iTunes | 16 | 11-12-09 08:31 |
Summerboard herinstalleren?........ | Lau | iPhone algemeen | 4 | 18-12-07 10:02 |
|
|