App volgorde bij "open in..." discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij openen bijlage pdf in email wil ik graag openen in Goodreader. Door nieuwgierige aanschaf div. apps was Goodreader uit de lijst verdwenen.Contact met Goodreader ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App volgorde bij "open in..."
Bij openen bijlage pdf in email wil ik graag openen in Goodreader. Door nieuwgierige aanschaf div. apps was Goodreader uit de lijst verdwenen.Contact met Goodreader leverde op dat ik apps uit de lijst moet verwijderen en dan komt Goodreader wel weer bovendrijven. Dat klopt. En dan nu de vraag : kan ik ZELF de volgorde van app in de "open in.." lijst regelen? of ben ik aan ios overgeleverd?
Laatst gewijzigd door jeefef; 02-01-12 om 15:08. Reden: Woord vergeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari "open met" ... | callous | iPad algemeen | 7 | 30-12-11 22:01 |
iPhone: SB crasht bij "app switch" | Djosjowa | Jailbreak | 0 | 13-11-11 23:09 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
"Safari can't open the page because...." | majinmike | iPhone algemeen | 33 | 06-01-10 19:01 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|