//

"Safari can't open the page because...."

"Safari can't open the page because...." discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) it can't find the server " Ik weet dat dit probleem inmiddels tig keer is besproken , maar geen van de oplossingen die ik op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-06-08, 13:18
majinmike majinmike is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Exclamation "Safari can't open the page because...."

it can't find the server "

Ik weet dat dit probleem inmiddels tig keer is besproken , maar geen van de oplossingen die ik op het forum heb gelezen heeft me tot nu toe kunnen helpen. Ik heb sinds dinsdag nacht geen internet meer op me Iphone , en ook mail en installer is onverbonden.

Ik heb bij EDGE de settings al 900 keer aangepast , ik heb mijn provider T-mobile al gebeld en die zegt dat met mijn abbo en bereik niks mis is en ik heb zowel de Iphone als diens instelling op meerdere manieren gereset....

Ik heb 1.1.3.....
wie weet wat te doen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-08, 21:34
Charlotte*** Charlotte*** is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 15
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem en ook met T-Mobile..
Tevens verschijnt er nu steeds in beeld dat EDGE niet werkt, terwijl ik daar een paar dagen geleden nog geen last van had..
Ik heb een 1.1.4..
Heb je inmiddels nog geen oplossing gevonden?
  #3  
Oud 28-06-08, 14:26
majinmike majinmike is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard nee

Ik heb geprobeer up te graden naar 1.1.4 maar door een ongelukje tijdens de jailbrake heb ik de hele telefoon verracht.
( zie de topic " Hoe de *** ben ik ? " )

Maar aangezien jij al 1.1.4 had was ook dit een vruchteloze poging.
Dit heb ik al geprobeer
  1. Resetten
  2. waarden netwerkfuncties herstellen
  3. alle fabrieksfuncties herstellen
  4. Netservices er af gooien
  5. T-mobile bellen of me abonnement wel goed is
  6. Upgraden naar 1.1.4 ( niet getest , maar zal wel niet geholpen hebben.
Alleen de tip van t-mobile om de simkaart in een andere grps-telefoon te testen heb ik nog niet gedaan.....

Ik hoop dat jij dat eens wil proberen..... want ik moet me iphone eerst weer draaiende krijgen.
  #4  
Oud 28-06-08, 14:47
majinmike majinmike is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

o misschien ook een punt van aandacht , waar woon je ??
Ik woon in Woerden en had alleen last van het probleem binnen de contouren van mijn woonplaats.

In zo wel Amsterdam en Utrecht deed hij het 100% !!!!
  #5  
Oud 30-06-08, 15:16
wexfriend wexfriend is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard

zelfde probleem hier als majinmike, sp is vodafone, alles heeft prima gewerkt tot en met vorige week (op vakantie in buitenland), werkte eerste paar dagen wel, daarna niet meer. geen verbinding met gprs meer te krijgen. ook niet meer in nederland.
  #6  
Oud 30-06-08, 18:26
majinmike majinmike is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard vrijdag

Ik heb een afspraak gemaakt om bij dat Iphone inport/unlock bedrijfje dat adverteerd op gmail langs te komen deze vrijdag in amsterdam .
Hooftzakelijk om uberhaubt weer een werkende iphone te krijgen , maar als dat slaagt zal ik dit probleem ook eens voorleggen.
  #7  
Oud 30-06-08, 18:57
majinmike majinmike is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

O en wat ik even moet weten , hebben jullie beiden ook het probleem dat de iphone ineens heel traag met uploaden van fotos en andere data is ?
Misschien gerelateerd ?
  #8  
Oud 02-07-08, 07:47
wexfriend wexfriend is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard

Beste Majinmike, dat probleem heb ik helemaal niet, alleen geen verbinding met gprs mogelijk...
  #9  
Oud 02-07-08, 08:21
probin probin is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 16
Standaard

Ik heb ook een ruime week dit probleem.

Laatst gewijzigd door probin; 02-07-08 om 22:44.
  #10  
Oud 03-07-08, 16:21
wexfriend wexfriend is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Smile opgelost!

Mijn probleem is opgelost, heb Vodafone gebeld en blijkbaar is mijn toegangspunt gewijzigd van live.vodafone.com naar blackberry.vodafone.nl.
  #11  
Oud 03-07-08, 20:29
majinmike majinmike is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

uuuuuu leg dat eens uit ?
  #12  
Oud 05-07-08, 17:39
m0uniir's schermafbeelding
m0uniir m0uniir is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 59
Standaard

Ik heb dit probleem nu ook al een tijdje.
De ene keer werkt het wel, de andere keer valt ie weg
  #13  
Oud 11-07-08, 11:34
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Ik heb het probleem met T-Mobile internet (op mijn iPhone 1.0 (of hoe heet die "oude"?)) nu ook sinds een dag of 2. Ik zit op firmware 1.1.4.

***** ellende. Netwerk-instellingen resetten hielp niet, T-Mobile bellen ook niet, instellingen kloppen immers gewoon (al 9 maanden gebruik van gemaakt).

Wie helpt!?
  #14  
Oud 11-07-08, 13:22
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.A.F Bekijk bericht
Ik heb het probleem met T-Mobile internet (op mijn iPhone 1.0 (of hoe heet die "oude"?)) nu ook sinds een dag of 2. Ik zit op firmware 1.1.4.

***** ellende. Netwerk-instellingen resetten hielp niet, T-Mobile bellen ook niet, instellingen kloppen immers gewoon (al 9 maanden gebruik van gemaakt).

Wie helpt!?
Mischien is het T-Mobile netwerk overbelast. Ze hebben ook al problemen met het registeren van de de nieuwe abonnementen doordat het vaste netwerk overbelast is.
  #15  
Oud 11-07-08, 13:53
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Mischien is het T-Mobile netwerk overbelast. Ze hebben ook al problemen met het registeren van de de nieuwe abonnementen doordat het vaste netwerk overbelast is.
Wie weet. Vanmorgen is het me na een paar uur rotzooien nog steeds niet gelukt om verbinding te krijgen via GPRS. Bellen (toch ook gewoon via GPRS? Correct me if I'm wrong) ging wel gewoon prima. Toen ik ze vanmorgen (iets voor 11:00 uur) belde zeiden ze ook niets over een storing/overbelasting.

Rond een uur of 12:30 werkte het ineens weer even, en inmiddels weer niet meer. Het zal (hopelijk) een storing zijn, want op dit moment laden de pagina's zeer traag en krijg ik de melding "safari can't open..." gelukkig niet meer.

Ik hou jullie op de hoogte.
  #16  
Oud 11-07-08, 17:26
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Nog steeds problemen. Geen internet (gprs) te bekennen en via het forum lees ik steeds meer topics waarin over dit probleem wordt geschreven. Ook iemand met een totaal andere provider (Hi ipv T-Mobile) die hetzelfde probleem heeft.

Iemand met enig idee?

Update! : Na eindelijk een behulpzame medewerker van T-Mobile gesproken te hebben ben ik wat wijzer geworden. Deze beste man gaf mij de tip eens te kijken of het aan de gsm-mast kon liggen. Nu weet ik waar mijn dichtstbijzijnde mast staat. Deze man wist vervolgens de volgende te vertellen (1,7 km verder). Ben even in de auto gesprongen om het even te testen. En wat schetst mijn verbazing: probleem onder de verste mast verholpen! Ik terug naar huis, en ja hoor, geen verbinding met gprs meer...

Laatst gewijzigd door S.A.F; 11-07-08 om 18:08.
  #17  
Oud 12-07-08, 00:45
majinmike majinmike is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Dit verhaal word steeds bizarder.....
  #18  
Oud 12-07-08, 14:06
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Majinmike;

Inderdaad. Het probleem lijkt hem te liggen aan de dichtstbijzijnde mast waarmee je via GPRS verbinding probeert te maken. Zodra je naar een andere mast rijdt, of gewoon in een andere plaats bent bijvoorbeeld, is het probleem opgelost. In mijn geval in ieder geval. Het ligt dus waarschijnlijk aan de (instellingen van de) mast het dichtst bij mijn huis. T-Mobile gaat het onderzoeken en ik hoor later meer van ze.

p.s.: Die domme figuren wilden me steeds niet helpen omdat ik een iPhone 2G heb. Ik moest ze maar terugbellen en zeggen dat ik een Nokia N73 heb. Wat een sukkels. Al 6 jaar ben ik klant en dan doen ze zo bot tegen je. Hadden ze zelf slimmer moeten oplossen door gewoon zelf intern mijn telefoon als "Nokia N73" te beschouwen. Hadden ze mij niet hoeven pesten...

Laatst gewijzigd door S.A.F; 12-07-08 om 14:18.
  #19  
Oud 13-07-08, 20:14
leonh leonh is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Dacht al dat dat uitgerekend mij alleen weer zou gebeuren, maar zie dat er nog meer last van hebben.

Ik kan onderweg dus sinds gisteravond ongeveer niet meer normaal internetten. Krijg steeds de melding: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. Wilde 'm even demonstreren aan ene pakte die weer niet. Gisteravond biosje gepakt, filmzaal zat al vol, dus even vlug checken waar ie (Hancock voor de nieuwsgierige ) nog in de buurt draaide op de iPhone dat ging dus zonder problemen, en vandaag alweer de hele dag geen internet of YouTube
Kom net thuis, vraagt ie voor Wi-Fi dus ik modem selecteren, pakt ie wel gewoon.
Dus op het draadloze netwerk van T-mobile, wat het eigenlijk de hele dag zou moeten doen omdat niet overal Wi-Fi verbindingen zijn, schijnt ie dus niet te kunnen internetten nu, heel raar. Als het morgenvroeg nog zo is toch maar even een belletje plegen.
  #20  
Oud 13-07-08, 21:59
tjmvdz tjmvdz is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 4
Standaard

Ik heb ook een iPhone 3g met een actief i-150 abo. Ik kon 2x even kort op internet via 3g, maar daarna niet meer, dezelfde meldingen als hierboven. Zaterdag heb ik hier de klantenservice al over gebeld, maar natuurlijk wisten zij van niets en stond alles goed...

Het maakt bij mij niet uit op welke mast ik zit, heb het in verschillende steden geprobeerd...

Erg frustrerend!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen "mobile" site in safari ProMac iPhone algemeen 11 29-09-10 13:59
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 13:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:47.